|
Post by daffy on Dec 26, 2010 14:31:57 GMT 1
ziet er heel gaaf uit. z'n focus ST is toch een gave auto om te zien en met die kleine aanpassingen weer wat mooier
|
|
|
Post by Pino on Dec 27, 2010 22:22:54 GMT 1
De blindering staat hem erg goed! Precies de juiste tinten Met de Focus gaat het wel goed komen denk ik zo ;D Want jou Fiesta was ook erg dik
|
|
|
Post by dennist on Feb 20, 2011 13:32:54 GMT 1
Laten we hopen dat het goed gaat komen met de Focus Even wat updates, Hoe het er nu naar uitziet komende week een eibach pro verlagings kit bestellen (25mm rondom als ik me niet vergis) en spacers voor de auto (voor 30mm en achter 40mm per as) Daarbij heb ik wat extra stickers besteld om de logo's van kleur te veranderen (dus het rode in de ST logo's naar zwart of oranje brengen) maar dat lukte niet helemaal zoals ik wilde... Ook zullen de remklauwen naar zwart, zilver of aranje gaan (antraciet is ook nog een optie denk ik) en daar komt dan wss weer een ST logo in. Verder heb ik nog een hoodbra binnen gekregen, een zwarte. Lelijk ding, maar het geeft wel wat bescherming op de snelweg! Maar... dat ding krijg ik dus voor geen meter passend... Als de auto verlaagd / verbreed is zal ik weer wat foto's maken, en deze hier plaatsen! hoop alles wat hier staat in de loop van Maart gerealiseerd te hebben! Groeten Dennis
|
|
|
Post by Pino on Feb 20, 2011 19:27:48 GMT 1
Heey Dennis, Goed nieuws dat de verlaging nu door gaat Zal straks wel erg dik staan denk ik samen met de spacers ;D Mzzl Michiel
|
|
|
Post by mikey on Feb 21, 2011 20:23:12 GMT 1
zozo nou ik ben benieuwd hoe het eruit gaat zien
mzzl mikey
|
|
|
Post by opeltje16v on Feb 27, 2011 22:12:11 GMT 1
ik ben ook erg benieuwd... heb hem nog niet in het echie mogen bewonderen. een nette auto, dat is het zeker. mzl matty
|
|
|
Post by dennist on Mar 12, 2011 20:44:01 GMT 1
Zo, De auto is voorzien van spacers en verlaginsset. Het geheel is niet bijzonder, maar wel een stuk netter.. Had gehoopt op een iets grotere verlaging. Maar dan moet ik echt naar een schroefset (wie weet word dat dus een volgende stap) als t morgen mee zit, dan zal ik ff een paar foto's maken en deze plaatsen. Voel ik me goed genoeg (zit namelijk met een keelontsteking thuis op t moment) dan wil ik maandag mijn luchtfilter gaan monteren (dreamscience CAIS) De achterwisser verwijderen en wat logo's aanpassen (stickers) Dan hoop ik de remklauwen of nog mooie zilver te krijgen *originele kleur* anders worden deze ook nog zwart gemaakt. Goed poetsen, en de auto is klaar voor Heaven on wheels Groeten Dennis
|
|
|
Post by dennist on Mar 14, 2011 22:29:08 GMT 1
|
|
|
Post by paul106gti on Mar 14, 2011 23:07:07 GMT 1
vind het een super dikke bak
|
|
|
Post by DIAMO!! on Mar 15, 2011 9:18:32 GMT 1
Mooi !!!!
|
|
|
Post by Pino on Mar 15, 2011 10:41:06 GMT 1
Had het gister al gezien natuurlijk maar de verlaging samen met de spacers staat hem erg goed! Het maakt de auto veel dikker en hij staat nu erg netjes op zijn wielen ;D Nu eigenlijk een set 19'' ST wielen eronder en hij is klaar
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Mar 15, 2011 16:15:56 GMT 1
Netjes hoor.
Grtzzz
|
|
|
Post by erwin on Mar 15, 2011 17:05:25 GMT 1
nice
|
|
|
Post by mikey on Mar 19, 2011 7:59:43 GMT 1
ziet er meteen totaal anders uit hoor echt super mzzl mikey PS: wanneer mogen we jou nou ook bij de club verwelkomen? hahaha
|
|
|
Post by dennist on Mar 20, 2011 10:55:51 GMT 1
ziet er meteen totaal anders uit hoor echt super mzzl mikey PS: wanneer mogen we jou nou ook bij de club verwelkomen? hahaha Bedankt allemaal Wie weet organiseer maar weer eens een keer wat minimeets dan kom ik eens buurten Dan kijk ik dan wel verder! Maar vergis je niet, ik vermaak me ook nog steeds goed @ CarEvents he Groeten Dennis
|
|