|
Post by paul106gti on Jul 15, 2010 11:38:52 GMT 1
Lieve Wilma en Mikey,
IK wil jullie even bedanken voor het hele mooie gebaar van jullie door ons allemaal een foto van het weekend Ardennen te geven.
Dit geeft maar weer eens aan dat we gewoon een super gezellige maar ook hechte autoclub zijn! En ik vind dat jullie wel een oprecht dankwoordje verdienen.
We zijn altijd welkom bij jullie of wel het Clubhuis van UC, staan altijd klaar voor iedereen en er is altijd genoeg te eten en drinken.
En wat willen jullie daar voor terug, helemaal niets! we mogen met niets aan komen want jullie nodigen ons uit zeggen jullie altijd!
Het enigste wat jullie terug willen is gewoon gezelligheid! En dat is het altijd bij jullie!
Dus hierbij zeg ik namens mij, en waarschijnlijk heel de rest van de gekke bende.
BEDANKT VOOR DE FOTO EN ALLE GOEDE ZORGEN EN GASTVRIJHEID!!
|
|
|
Post by mikey on Jul 17, 2010 6:07:51 GMT 1
Hey Paultje, echt super bedankt voor deze hele mooie woorden. We doen het graag en vinden het inderdaad altijd super gezellig als jullie er allemaal zijn. Het is zeker niet alleen een autoclub, maar voor mij (wilma) en voor mike ook denk, hebben we nog nooit zulk goede vrienden gehad! Iedereen staat voor iedereen klaar en dat kan ieder mens altijd heel goed gebruiken!
veel liefs wilma
|
|