|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Jul 7, 2010 15:58:00 GMT 1
Kom ik vandaag uit het werk, rijd ik door de hoofdstraat hier op het dorp (je weet wel bwooooooooooop), komt er een moteridioot me tegemoet . Meej dak de rotonde op ga kijk ik in m'n achteruitkijkspiegel en ja hoor, de muis op de moter draait om . Rijd ik bij ons de straat in, zit ie bijna in m'n klep met z'n blije bordje stop politiepet stop ;D. Ikke stoppen en toen begon het geouwekuthoer . Geen goede dag of niks maar gelijk, huhu en nu heb je 'm wel aan? Ik zeg wat? Ja je gordel. Oh ja was ik vergeten...........GNAGNAGNA ;D. En schijnbaar, mocht je ooit een ongeluk krijgen zonder dat je zelf fout bent en je draagt geen gordel dan keert de verzekering maar een deel uit zei hij. Totaal nieuw voor mij, maar goed, zou kennen. Volgende mauwverhaal: En die wagen maakt veel te veel herrie en als ik 'm meeneem voor een meeting is het geluid veel te hard, ik zei daar hoef je 'm echt voor te meten hoor want dat hoor ik zo ook wel. Dus moest er wat aan gaan doen van 'm en de volgende keer pak ik je zei hij. Hmmmmmmmmm, op welke manier zou ie dat bedoelen Hahaha. Rare snuiter, maar goed. Bleef tot nu toe gelukkig bij een waarschuwing . Dempertje er maar weer in gezet en hopen dak 'm niet meer tref binnenkort. Bedankt mijn vriend.............. Grtzzzzzz
|
|
|
Post by paul106gti on Jul 7, 2010 17:48:17 GMT 1
wie herry wil schoppen en eigenwijs is die kan gemauw verwachten gnagnagnagna
|
|
|
Post by ronald on Jul 7, 2010 19:03:33 GMT 1
Kom je weer goed weg, denk dat ze hier gelijk alle toeters en bellen uit de kast trekken als ze een getunede auto aanhouden.
|
|
|
Post by DIAMO!! on Jul 8, 2010 14:11:04 GMT 1
de volgende keer gaat hij je pakken hehe
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Jul 8, 2010 21:11:50 GMT 1
wie herry wil schoppen en eigenwijs is die kan gemauw verwachten gnagnagnagna Van je buren moet je het maar hebben...........
|
|
|
Post by opeltje16v on Jul 9, 2010 13:41:28 GMT 1
Wa een klootviool... Laaat m lekker boeven gaan vangen ofzo... Op een of andere vreemde manier zijn mensen met een sportieve wagen altijd de lul... Vreemd he? Je komt goed weg manneke.... Volgende keer krijg je misschien wel billekoek van oom agent... Bah. Mzzl matty
|
|