|
Post by Mathijs on Jun 20, 2010 22:37:00 GMT 1
Jaja dit is even iets heel anders... Een keer geen auto's.... Maar vliegtuigen en helicopters. Voor de liefhebbers dus Dit jaar werden de luchtmachtdagen weer gehouden op vliegbasis Gilze-Rijen. En dit is werkelijk waar altijd een spectakel. Veel herrie en brute machines. Het weer zat wat tegen maar het bleef voor 95% droog en af en toe kwam de zon door. Niets te klagen dus. Uiteraard heb ik foto's en filmpjes gemaakt. Filmpjes zullen nog wel een keer online komen. Foto's staan uiteraard al online... verwacht er niet te veel van. Een powershot cameratje kan namelijk niet alle vliegende voertuigen aan En mij lensje ken dan ook zo ver niet - iig hier de 109 foto's: www.mbmedia.nl/pictures/69-luchtmachtdagen-2010- Wat previews:
|
|
|
Post by opeltje16v on Jun 21, 2010 10:05:21 GMT 1
Ik ben daar vrijdag ook geweest. Wij hadden heel de week al plezier ervan, ze zijn heel de week al aan t oefenen geweest. Dat kon ik mooi vanuit mij dakraam volgen. Hele mooie shows, en idd lastig om goede foto's te maken. Deze foto's zien er goed uit! Mooi werk weer mzzl matty
|
|
|
Post by DIAMO!! on Jun 21, 2010 13:50:42 GMT 1
Kick !!! toch maar een keertje gaan kijken
|
|
|
Post by Mathijs on Jun 21, 2010 14:07:50 GMT 1
hehe dan zul je weer een paar jaartjes moeten wachten.
|
|
|
Post by ozzy11 on Jun 22, 2010 14:11:13 GMT 1
Ik heb er ook heel de week al van kunnen genieten vanuit me achtertuin. Als ik af en toe me hand opsteek dan kon ik ze bijna aanraken, zo laag hahah klein beetje overdreven maarja was wel vet. Mooie foto's trouwens.
Greetzz ozzy
|
|