|
Post by Pino on Jun 7, 2010 9:28:56 GMT 1
Breed, laag, en ongetwijfeld retesnel: de vernieuwde Impreza WRX STi is gelanceerd en de specs zijn bekend… We schreven al over de nieuwe WRX en het ontwerp met de nieuwe kont is niet voor iedereen een vooruitgang. Gelukkig blijft de WRX (ook de STi) ook gewoon als hatchback leverbaar. Wat echter het allerbelangrijkst is aan een Impreza is dat het ding snel is. Looks zijn niet belangrijk in deze klasse, je enige concurrent is immers de Mitsubishi Evo en dat is ook niet bepaald moeders mooiste. Toen de WRX werd gelanceerd was het wachten op de STi. En die is nu in New York gelanceerd. De Impreza WRX STi krijgt een 2,5 liter viercilinder DOHC turbomotor. Uiteraard is dat een boxer. Deze levert 309 pk en 393 Nm. Dat alles gaat richting wegdek langs 18 inch velgen met 245/40 R18 rubber. Het geheel is 5 millimeter verlaagd. Jazeker, een halve centimeter! En dat allemaal om de handling te verbeteren. De STi wordt ook leverbaar in Plasma Blue Silica, oftewel: blauw dat geschikt is voor goudkleurige velgen en fluoriscerend gele stickers. Uiteraard is ook deze STi voorzien van een behoorlijke spoiler. Zeker het exemplaar op de sedan is weer, ehh, aanwezig. Functioneel? Misschien. Handig met een picknick? Zeker! Of de WRX STi naar Nederland komt en wat hij dan moet gaan kosten is niet bekend www.allaboutauto.us/2010/04/04/2011-subaru-impreza-wrx-sti-sedan-a-wing-is-behind.htmlwww.caradvice.com.au/63844/video-2011-subaru-impreza-wrx-sti-launch/
|
|
|
Post by Pino on Jun 7, 2010 9:36:41 GMT 1
Eindelijk komt er weer een Nieuwe Impreza met kont naar Nederland ;D Miss iets voor jou ozzy?
|
|
|
Post by ronald on Jun 7, 2010 16:20:55 GMT 1
Ziet er goed uit, als het naar Nederland komt zal het waarschijnlijk niet te betalen zijn.
|
|
|
Post by ozzy11 on Jun 8, 2010 18:45:43 GMT 1
is zeker wel wat voor mij maarja..... IK wil er wel een hypotheek voor afsluiten en dan niet samen wonen maar me baas (lees vrouw) vind een huis toch leuker hahah maar als ik 70 000 euro ergens vind dan komt ie er zeker!! of misschien dan doorsparen voor een GT-R .....mmm moeilijk
greetzz ozzy
|
|
|
Post by mikey on Jun 11, 2010 19:36:41 GMT 1
hmmm dan zou ik denk ik toch doorsparen voor de GTR hoor hahaha
mzzl mikey
|
|
|
Post by opeltje16v on Jul 22, 2010 7:36:16 GMT 1
mooie bak! dat verbeterd het straatbeeld weer een beetje. mzzl matty
|
|
|
Post by daffy on Aug 3, 2010 7:58:25 GMT 1
|
|
|
Post by exclusivedinkytoy on Aug 27, 2010 19:08:02 GMT 1
na dat floppende model dat er nu rondrijd eindelijk weer s 1 met een kont!!
|
|