|
Post by opeltje16v on Jan 11, 2011 21:32:38 GMT 1
verrrrry nice.... lekker breed man! ben benieuwd hoe het staat als ze eronder zitten.....
|
|
|
Post by daffy on Jan 14, 2011 22:21:57 GMT 1
Agelopen weekend de velgen even gepassen en kwam erachter dat er iets niet klopte. Tijdens het maken van de foto's vond ik het al vreemd dat de voorvelgen minder diep leken. En toen ze op de wagen zaten kwamen ze ook niet buiten de wielkassen uit Wat blijkt, De voorvelg heeft ET30 ipv ET20 Dus ze staan 1cm te ver naar binnen en daardoor lopen de spaken minder schuin Ben nu in contact met het bedrijf waar ik ze gekocht heb maar de persoon waarmee ik alles geregeld heb werkt er niet meer, dus dit gaat lang duren ben ik bang De achtervelg klopt gelukkig wel en ben ondertussen ook al bezig om 400R Arch Kit te kopen zodat de wielkassen wat breder worden. Zodra er weer wat nieuws is laat ik het hier wel horen
|
|
|
Post by mikey on Jan 15, 2011 16:57:36 GMT 1
oke nou dat is mooi kut zeg, hopelijk dat het snel geregeld wordt.
mzzl mikey
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Jan 15, 2011 20:45:11 GMT 1
Das idd. erg klote man. Succes ermee........
Grtzzzzz
|
|
|
Post by paul106gti on Jan 16, 2011 0:25:59 GMT 1
balen man, maar komt goed:)
|
|
|
Post by DIAMO!! on Jan 17, 2011 9:42:16 GMT 1
das behoorlijk K>U>T> :S
hoop dat het snel opgelost is heej !!!
|
|
|
Post by skitzo on Jan 17, 2011 23:43:09 GMT 1
das mooi klote kerel maar dat die kerel er niet meer werkt zou jou een zorg moeten zijn toch?
je koopt ze toch bij dat bedrijf en niet bij die kerel z'n bvtje?
|
|
|
Post by daffy on Jan 19, 2011 12:15:47 GMT 1
Dat klopt skitzo, maar hierdoor duurt het allemaal wat langer. Want die gast waar ik nu contact mee heb die weet nie waar het over gaat en moet dus alles terug zoeken. Zoals ze altijd zeggen: Het duurt even maar dan heb je iets
|
|
|
Post by opeltje16v on Jan 23, 2011 14:29:16 GMT 1
das mooi vertieft! nou is gelukkig het meetingseizoen nog neit begonnen... ik ben ook benieuwd naar die bodykit! mzl matty
|
|
|
Post by daffy on Feb 7, 2011 15:46:27 GMT 1
nou is gelukkig het meetingseizoen nog neit begonnen... ik ben ook benieuwd naar die bodykit! het meeting seizoen is inderdaad nog niet begonnen maar dat zal voor mij beginnen zonder nieuwe velgen en zonder wielkastverbreders denk ik. Want de velgen lopen VEEL vertraging op omdat er een nieuwe eigenaar in het bedrijf zit en de vorige eigenaar laat maar weinig van zich horen. En een hoop andere dingen waar ze een beetje geheimzinnig overdoen op het skylineforum. Dus dat is K*T Maar omdat mijn oude velgen beschadigd en een beetje krom zijn laat ik deze komende week allemaal nakijken en waar nodig richten. Ook laat ik ze een beetje opfrissen zodat ze er weer netjes uitzien. Er komen achter 2 nieuwe banden op (voor zijn een half jaar oud) Ook heb ik de voorkant opnieuw opgehangen omdat de grill, koplampen en bumper niet netjes hingen. Komende week ga ik er een paar oude stikker af halen en plaats maken voor universal-cars stikker Ik hou jullie op de hoogte als er weer iets nieuws is
|
|