|
Post by mikey on Aug 24, 2010 18:59:11 GMT 1
echt mooie bak hoor en hopelijk wordt je ook echt LID van onze gezellige club
mzzl mikey
|
|
|
Post by daffy on Sept 18, 2010 10:49:39 GMT 1
hopelijk wordt je ook echt LID van onze gezellige club mzzl mikey Ik had op het begin het geld al overgemaakt dus da is al geregeld. Maar weer even een kleine update: Het is de bedoeling dat m'n skyline volgende week terug gaat naar de importeur i.v.m. een paar kleine dingentjes en nu zit er nog garantie op dus daar maak ik nog mooi gebruik van ;D Ik had jullie verteld dat ik er witte velgen onder ging zetten maar die plannen zijn gewijzigd. Er komen zwarte velgen onder en hier en daar komen in de auto ook zwarte accenten terug. Maar is hier iemand goed in photo shoppen want met paint kom ik niet zo ver
|
|
|
Post by ricow on Oct 20, 2010 17:55:39 GMT 1
ik zag je net rijden je reed vlakbij mijn straat, maar ik reed in de fiat van mijn vriendin dus het had geen nut gehad om als een dolle te gaan seinen
|
|
|
Post by mikey on Oct 21, 2010 20:43:06 GMT 1
ik zag je net rijden je reed vlakbij mijn straat, maar ik reed in de fiat van mijn vriendin dus het had geen nut gehad om als een dolle te gaan seinen ik hoop toch niet dat je dan heel veel schade heb, want die flat geeft niet echt mee hahahahaha mzzl mikey
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Oct 21, 2010 22:09:14 GMT 1
Staat toch echt f i at hoor zover ik kan zien. Hahahha.
Grtzzzz
|
|
|
Post by mikey on Oct 23, 2010 7:46:59 GMT 1
Staat toch echt f i at hoor zover ik kan zien. Hahahha. Grtzzzz Hahahahahahaha srry mijn bril niet op he!!!!!!! mzzl mikey
|
|
|
Post by daffy on Oct 26, 2010 19:25:00 GMT 1
ik zag je net rijden Rond die tijd kan wel kloppen want deze 2 weken rijd ik met de skyline naar het werk. Me 100NX staat in valkenswaard met een kapotte dynamo Maar de velg keuze is bekend. Het word de Rota Grid Drift. natuurlijk 18" en in het zwart Ben op dit moment een beetje aan het rondkijken voor de prijzen dus langzaam maar zeker komen de velgen in de buurt
|
|
|
Post by daffy on Nov 24, 2010 16:50:55 GMT 1
5... 4... 3... 2... 1... AND WE HAVE A LIFT-OFF Het heeft even geduurd maar de eerste onderdelen zijn besteld en komen deze kant op. Volgende week zullen de velgen waarschijnlijk binnen komen en over 3-4 weken wat spullen voor de motor. Op het skyline forum zijn we bezig met een Groupbuy met een Hicas (achterwiel besturing) Lock dus dat zal begin december ook rond zijn. Dat is de eerste update en zodra de onderdelen binnen zijn komen de foto
|
|
|
Post by opeltje16v on Nov 24, 2010 19:12:44 GMT 1
kijk aan... de praatjes worden werkelijkheid! leuk man, ben benieuwd! succes iig mzzl matty
|
|
|
Post by Pino on Nov 24, 2010 22:59:44 GMT 1
Kijk goed bezig, dat zijn mooie updates!
Alleen dat begrijp ik niet goed, waarom zou je dat willen locken? Dat is juist een van de voordelen van een Skyline.
|
|
|
Post by speeddemon on Nov 24, 2010 23:05:03 GMT 1
Ja.. dat dacht ik dus ook..
Nu hang ik ook al een tijd op het skylineforum rond.. en heb het om die reden ook een keer gevraagd...
Maar het schijnt, dat HICAS de auto erg 'onvoorspelbaar' maakt.. Vooral als er veel vermogen op de wielen wordt gezet en er echt intensief gestuurd word (op het circuit bijvoorbeeld) Het schijnt zo te zijn dat je zonder die HICAS een veel directer en beter gevoel hebt met de auto.. (Ik concludeerde daar eigenlijk ook uit, dat de HICAS nogal eens met wat vertraging..of iig niet direct genoeg de auto mee stuurt..)
|
|
|
Post by daffy on Nov 25, 2010 16:13:49 GMT 1
Speeddamon heeft eigenlijk het antwoord al gegevens. Hicas is een mooi systeem maar er komt schijnbaar snel spelling op en dat is minder prettig. Op dit moment heb ik nog geen last van de Hicas maar heel veel skyline eigenaren zeggen dat het veel beter rijd zodra het geblokeerd is, en daar is maar op 1 manier achter te komen Zodra de auto verlaagd is en de brede banden eronder zitten wil ik een keer gaan spelen op het circuit en dan eens kijken of ik egt merk dat het Hicas systeem erop zit. Maar de reden dat ik deze set nu koop is omdat er een mooi prijsje aanvast zit en ik ben bang dat ik in de loop der tijd ook wel problemen ga krijgen met m'n Hicas of met de rubbers/stuurkogels
|
|
|
Post by opeltje16v on Nov 25, 2010 19:02:04 GMT 1
in dat geval snap ik wel dat je het wil proberen. en zeker als je met een groep kunt kopen, dan is het wellicht een stuk voordeliger.
|
|
|
Post by mikey on Nov 25, 2010 21:53:37 GMT 1
hey kerel, dat is goed nieuws en hoe is het nu afgelopen met je sleutel? ? mzzl mikey
|
|
|
Post by daffy on Nov 26, 2010 17:21:50 GMT 1
hoe is het nu afgelopen met je sleutel? De rest van de middag bezig geweest maar zonder resultaat. Maandag was een er maat langs gekomen en hebben we het contactslot eraf gehaald en uit elkaar gehaald. Woensdag langs de sleutel boer geweest en die heeft 2 nieuwe gemaakt dus ik rij weer rond ;D
|
|