|
Post by ozzy11 on Mar 4, 2010 22:19:44 GMT 1
ik heb me gefocust vandaag over de remklauwen van de kawabaru. ik kan je wel zeggen,, het is een stuk moeilijker dan van een auto. je hebt meer schroefjes en kleine hoeken dan bij de klauw van een auto. er zitten nu 2 lagen op van de 4 dat het er gaan worden. hier de pica's begin stadium: hier is rembrandt aan het werk: de eerste laag en hier is piccaso bezig met de 2de laag: dat was de donderdag avond, na het weekend weer verdere vorderingen dus ook foto's. We keep you posted! greetzz ozzy
|
|
|
Post by frozen on Mar 5, 2010 9:36:19 GMT 1
Kijk aan...de echte vakman aan het werk Mooi joh! Keep up the good work! greetz
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Mar 5, 2010 16:47:11 GMT 1
Kikt 'm goan..........mooi verfwerk man.
Grtzzzzzz
|
|
|
Post by erwin on Mar 5, 2010 19:29:01 GMT 1
sterk werk ozz
|
|
|
Post by mikey on Mar 6, 2010 6:56:34 GMT 1
ozzy, al op je tong gebeten? ?? mzzl mikey
|
|
|
Post by erwin on Mar 6, 2010 19:30:03 GMT 1
zow mensen ff update,,, vandaag weer aan het hobbyen geweest met mike en ozz...
nogmaals bedankt trouwens!!!!
maare... ozzy is weer bezig geweest met zijn remklauwen, 1 klauw is klaar 1 in eerste lak laag en 1 hangt gereed om te spuiten,
mikey is blijkbaar heel goed met schuurpapier en een schuurtol,,, zonder gein..!! heeft bijna alles geschuurd op 3 deeltjes na... die we morgen ochtend nog even pakken. dan staat alles klaar om in de poly plamuur te spuiten.
ik zelf heb geen reet gedaan... haha nee, heb mijn remkabels verwijderd alle klemmetjes van het frame gehaald. en steps, inc rem en koppel pookje verwijderd... verder mn eigen uitgeleefd met remmenreiniger... lang leven ketting vet dat OVERAL zit.
Willem heeft even voor gedaan hoe je ECHT polijst tering... en dat ga ik morgen verder doen denk ik....
foto's komen er morgen op!!
nu ist avond!!
|
|
|
Post by opeltje16v on Mar 7, 2010 17:56:34 GMT 1
lekker bezig hierzooo.....
wordt een heel mooi duo denk ik zo.... mzl matty
|
|
|
Post by mikey on Mar 7, 2010 18:24:10 GMT 1
hey ozzy, erwin wilt onderop kawasaki plakken met stickers, maar ik vind dat er kawabaru moet komen te staan. Wat vind jij? IS toch veel origineler dan kawasaki? mzzl mikey PS: mensen ik wil van iedereen een mening hebben, moet er gewoon KAWASAKI op of KAWABARU? ?? laat maar ff weten
|
|
|
Post by ozzy11 on Mar 7, 2010 18:40:07 GMT 1
4 dingen....:
1ste: het is ERWINS motor haha 2de: ik denk dat behalve onze lieve forum medelezers dit begrijpen en snappen het woordje kawabaru en de rest van de wereld niet (tenzij we op een meeting naast elkaar staan maar das maar 10 keer in het jaar ofzo. 3de: het is wel een leuk gespreks onderwerp dus kan wel grappig zijn en helemaal als we naast elkaar staan op meets 4de: ik had gewoon kawasaki gedaan
maarja dat is mijn mening, ik zie dat monster straks alleen in de weekenden en erwin moet er elke dag mee rijden en naar kijken aangezien het zijn woon-werk verkeer vervoersmiddel wordt.
greetzz ozzy
|
|
|
Post by paul106gti on Mar 7, 2010 22:08:25 GMT 1
Ik denk gewoon kawasaki, of gewoon niets lekker strak laat de kleuren en het model maar spreken Verder wens ik jullie veel succes en ben ik zeer benieuwd naar het eindresultaat
|
|
|
Post by frozen on Mar 8, 2010 23:10:17 GMT 1
ga voor Kawasaki...omdat je niet ALTIJD en OVERAL samen zult zijn ...
greetz
|
|
|
Post by erwin on Mar 10, 2010 17:04:11 GMT 1
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Mar 10, 2010 17:49:12 GMT 1
Nice, bling bling. Ziet er goed uit man.
Grtzzzzz
|
|
|
Post by mikey on Mar 10, 2010 18:24:43 GMT 1
hahaha wat zijn wij toch goed bezig geweest met zijn alle. Maar staat hij nu al in de grond of nog niet? mzzl mikey
|
|
|
Post by erwin on Mar 10, 2010 18:29:41 GMT 1
nope nog niet als het goed is en ze hadden deze week de tijd zouden ze hem spuiten,
ik heb alleen de plamuur uit mn kontdelen moeten verwijderen omdat hij niet hard werd, dus nu gaat henk het doen
|
|