|
Post by eric on Feb 27, 2010 22:50:44 GMT 1
Dit wordt zeker zeer dik leuke plannen or ben benieuwd greetz eric
|
|
|
Post by polosteroid on Feb 28, 2010 12:20:34 GMT 1
hee erwin mooi man al even in de planning maar nu toch de knoop doorgehakt gaat zeker goedkomen want hoef denk niet te vragen waar je alles laat spuiten
|
|
|
Post by frozen on Feb 28, 2010 17:14:27 GMT 1
Haha klinkt echt super zeg...HOEZO wij willen graag proffessioneler worden?! haha In 1 woord: KICKASS!!!!!!!
heel veel succes, greetz
|
|
|
Post by erwin on Mar 1, 2010 17:13:43 GMT 1
Hey mensen, FF updaten.... haha... zaterdag dus wezen shoppen en later begonnen met afbouwen samen met ozzy... was erg lachen en ERG veel gedaan... zondag ochtend heb ik mijn remmen nog gedemonteerd en klauwen schoongemaakt... en spruitstuk verwijderd... was echt een heele overwinning TERING.... ik dacht dat auto's bouwen veel werk was... maar DIT.... alles zit op, onder, tussen, door en langs elkaar... en daar achter moet je dan zijn zeg maar haha.... maare er komen steeds meer ideeen bij dus word steeds spannender haha... genoeg gepraat... FOTO'S Laatste x in oude stijl. (kijk ik niet sexy haha) Ozzy sleutelend... Kaal kontje... incl mafkees Ozzy wilde ook heeeeeel graag voelen hoe het is om op een racer te rijden!! (jammer dat er geen geluid bij de foto zit haha) KAAL nog een x kaal zonder achterkant... NEE ozzy zo werkt dat niet... ow zo trouwens ook niet.. DIKKE shopper... wel 1 die HARDDDD gaat dan haha Sow dat was het!!! vanavond gaan de wielen er onderuit.... en constructie bouwen om het frame op te laten rusten.... We will keep you update!!
|
|
|
Post by DIAMO!! on Mar 1, 2010 19:03:01 GMT 1
whaaaaaaaaat aardig gek !!!!!!!!!!! ben heel benieuwd
|
|
|
Post by acrossa on Mar 1, 2010 19:41:48 GMT 1
woow vette shit kerel... ben benieuwd naar het eindproject nu al een chopper en nog ff en dan weer racer Mzzl Adri
|
|
|
Post by mikey on Mar 1, 2010 19:52:06 GMT 1
hahaha leuke pics hahahaha
mzzl mikey
|
|
|
Post by paul106gti on Mar 1, 2010 22:13:02 GMT 1
nice pics. gaat helemaal goed komen succes ermee
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Mar 2, 2010 16:42:35 GMT 1
Goed bezig. Hard aan het verbouwen zo te zien. Ben benieuwd. Succes ermee igg.
Grtzzz
|
|
|
Post by erwin on Mar 2, 2010 17:14:09 GMT 1
Peepz... gisteren weer ff aant hobbyen geweest... motor heeft nu ook geen wieltjes meer hahaha... was nog heele overleving,,,, staat nu op soort van bok zeg maar hahaha....
vanavond gaan ozzy en ik weer aan de gang, het laatste afbouwen... en hopelijk starten met schuuren... ik zal morgen weer ff foto's uploaden
|
|
|
Post by frozen on Mar 2, 2010 18:56:31 GMT 1
ben heel benieuwd mannen...jullie gooien flink de beuk erin! prachtig project...LEUKE foto's! greetz
|
|
|
Post by erwin on Mar 3, 2010 21:41:56 GMT 1
nou weer bezig geweest, begonnen met schuren en valt best tegen.... hahaah veel werk..
fotos zeggen meer dan praatjes...
ENNE die ozzy is handig... serieus...
|
|
|
Post by erwin on Mar 3, 2010 21:42:41 GMT 1
C:\Users\erwin\Desktop\Erwin\Fotos\verbouwing kawasaki[/img]
|
|
|
Post by erwin on Mar 3, 2010 22:00:12 GMT 1
|
|
|
Post by mikey on Mar 3, 2010 22:54:59 GMT 1
moet ik zaterdag nog meehelpen of nie? ? Doe het graag hoor!!!!!!!!!!! mzzl mikey
|
|