|
Post by opeltje16v on Feb 17, 2010 19:30:59 GMT 1
ik ben al even opzoek naar een bootje... heb er nu één gevonden die het is geworden... Deze Shakespeare heeft een buitenboardmotor van maarliefst 85 PK!!!! Mede door het geringe gewicht en de ideale vorm van de boot, gaat dit apparaat als de bliksem!!! ;D Interieur heeft wat aandacht nodig, maar dat is een leuk hobby project... Natuurlijk mag er geen audio ontbreken, dus ook daar gaat aan gewerkt worden!!! voorlopig nog niet varen dus, eerst ga ik ff vaarbewijs halen, en t bootje opknappen en helemaal naar m'n zin maken... als het vaarseizoen begint dan istie er helemaal klaar voor!!!! We gaan hier dikke lol aan beleven... kunnen namelijk een band erachter hangen, wat overigens erg hard gaat! en waterski's, en natuurlijk een opblaasbare banaan!!! hier de eerste foto's, de boot net gekocht, dus eerst moet ie nog schoon gemaakt worden.... daarna zullen wel meer foto's volgen denk ik... ik zal jullie hier komende tijd wel op de hoogte houden van m'n schuitje. mzl Mathijs
|
|
|
Post by opeltje16v on Feb 17, 2010 21:24:25 GMT 1
wat doet dat nou op t water?? nou, dit ongeveer..... ;D
|
|
|
Post by frozen on Feb 17, 2010 21:39:19 GMT 1
Hahaha en dan maar hopen dat je op de banaan kunt blijven zitten...die erachter hangt...
|
|
|
Post by ozzy11 on Feb 18, 2010 17:35:22 GMT 1
hahah nou die banaan kan het wel vergeten MAAR IK LAAT NIET LOS !!!
echt leuk voor jullie zeg, zodra het weer en tijd meewerkt komen we weer eens gezellig langs.
greetzz ozzy
|
|
|
Post by frozen on Feb 18, 2010 19:44:41 GMT 1
U bent van harte welkom! We gaan als de boot klaar is eerst een fun-tube (zo'n band voor achter de boot) halen om lekker mee over het kanaal of veluwemeer te jakkeren.
Komend weekend gaan we flink schrobben om te kijken wat we nu werkelijk gekocht hebben (zit erg veel vuil overal) en we gaan inventariseren wat precies het werk is wat eraan zit.
Via deze weg zullen we jullie op de hoogte houden van alles wat we doen!
greetz
|
|
|
Post by mikey on Feb 19, 2010 3:19:38 GMT 1
nou ik ga wel in de boot zitten in plaats van op de band. zonde van mijn kontje hahaha
mzzl mikey
|
|
|
Post by opeltje16v on Feb 21, 2010 13:35:14 GMT 1
gisteren samen een dagje zoet geweest aan onze waterduivel... hier wat foto's... interieur glimt weer!!! hele klus was dat... schrobbe.... maar niet zonder resultaat!! wat een knoepert.... hebben motor even gestart... wat een DIK geluid gaf dat!!! het heerlijke geweld gaf ons alvast een voorproefje op wat komen gaat...... nu al lol... 1x gepolijst... wat glimt ie mooi! veel gedaan vandaag! - interieur helemaal schoon, - rotte delen van houtwerk achterbankje opgemeten tbv vervanging, - lelijke stickers eraf - Boot helemaal gepolijst!! - ruit grondig gereinigd... was nodig! - motor gestart en even laten draaien.... wat een geweld! we hebben echt zin om te gaan varen!!! houden jullie op de hoogte! mzl matty en liesje
|
|
|
Post by ozzy11 on Feb 22, 2010 21:35:26 GMT 1
wat een mooi schon plaatje is het toch geen filmpje van al dat geweld? greetzz ozzy
|
|
|
Post by opeltje16v on Mar 7, 2010 19:20:16 GMT 1
heb nu de zijpanelen opnieuw uit hout vervaardigt, de oude waren zo rot dat ze uit elkaar vielen. ik kan ze binnenkort weer bekleden. Daarna ff boxen maken voor de speakers, achterbankje restaureren enz.
hou jullie op de hoogte. zal binnenkort ook weer foto's plaatsen!
mzl matty
|
|
|
Post by paul106gti on Mar 14, 2010 19:16:28 GMT 1
ben zeer benieuwd, als dat ding net zo hard gaat als op het filmpje (A) nou dan belooft het nogal wat
|
|
|
Post by opeltje16v on Apr 5, 2010 20:54:40 GMT 1
Update's bootje!!! t is ff stil hier op het forum rond dit bootje, maar het werk gaat gewoon door. vandaar ff wat foto'kes..... vernieuwd zijpaneel zijpaneel incl speakers, klaar om teruggeplaatst te worden weer terug op de plaats netjes toch? dash voor de radio gemaakt onder dashboard... Hey, verrekt, dr zit ook nog een woofert onder... alles meteen netjes bekleed met skai, en natuurlijk sigarettenaansteker voor de nodige 12volt spanning aan boord... Versterkertje die als t goed is de nodige inboard herrie gaat leveren... Komende werkzaamheden; - achterbankje restaureren, - stuur + stuurhuis voorzien van laklaagje... - afdekzeil regelen - (flinke) benzinetank regelen.... ;D - Motor nazien... - evt. kap van motor nog spuiten... - boot registreren en verzekeren... - Te water laten en varen met die geit!!! heb iig een plekje geregeld in de haven van Drimmelen waarvan vast staat dat ik daar me bootje weg kan leggen. nu nog ff flink blokken voor dat papiertje wat men vaarbewijs noemt..... hou jullie op de hoogte! mzl matty
|
|
|
Post by DIAMO!! on Apr 6, 2010 11:54:19 GMT 1
Goed bezig hoorrrrr
|
|
|
Post by paul106gti on Apr 6, 2010 21:14:37 GMT 1
lekker dichtbij ook als je keer hulp nodig hebt bel of roep maar alleen ben nu helaas met peugeot bezig van onze Erik dus even weinig tijd Owhjah ook nog even de scooter die nu van bram is fixen
|
|
|
Post by opeltje16v on Apr 6, 2010 22:20:59 GMT 1
druk mannetje ben je ook komt goed. Vandaag aan de vernieuwing van de achterbank begonnen. Morgen motor en electra nakijken! Mzzl matty
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Apr 12, 2010 21:33:45 GMT 1
Ziet er goed uit. Mooi werk.
Grtzzzzz
|
|