|
Post by eric on Oct 6, 2010 18:27:33 GMT 1
neej ik vond het dopje zelf niet mooi dus ik vind het zoow stuk mooier ja iedereen maak een foutje haha
greetz eric
|
|
|
Post by Marco on Oct 6, 2010 18:30:25 GMT 1
Xenon ziet er strakjes uit, alleen nog x afstelle Pas het gelijk aan in je 1e post! Waar blijve die kuipstoele? ;D
|
|
|
Post by opeltje16v on Oct 6, 2010 18:39:14 GMT 1
goed bezig kerel. gaat de goeie kant uit met die peug... haha mzl matty
|
|
|
Post by eric on Nov 14, 2010 18:57:47 GMT 1
zoow ik ben lekker genaaid door de wouten
ik rij vrijdag naar me school in rotterdam rijdt er op de a16 opeens een motermuis achter me, en ik d8 al bij me eigen die zal mijn wel moeten hebben. en ja hoor ik mog meej komen van meneer agent, dus we stoppen bij een bezinestation komt tie naar me toe voor me ramen voor dat ze te donker zijn ik zeg van nouw volgens mijn niet hoor!! zeg tie van ja ik heb al gebeld ze zijn er zoow met een meter hun meten lieten ze 35 % licht door dus te weinig moes het terplekken het folie verwijderen en een boete van 160 euro DE ZAKKENVULLERS hoe kan je je dag beter beginen
|
|
|
Post by DIAMO!! on Nov 14, 2010 20:28:39 GMT 1
DAMN !!!!!!!!!!!!
|
|
|
Post by paul106gti on Nov 14, 2010 21:20:15 GMT 1
hoorde het idd van melvin, best kut! maar ik had het toch niet ter plekke gedaan, maar later dan gewoon 2 ruiten op de sloop gezocht of iets dergelijks (A) Maar mooi balen en nu? lichtere tint, of neit meer tinten?
|
|
|
Post by ricow on Nov 15, 2010 5:23:03 GMT 1
tsja zuur is het wel om er gelijk 160 pleurie's voor af te moeten tikken... het begint weer aan het eind van het jaar te worden he... dan moeten ze hun quota's weer halen goede reden voor mij om weer netjes mn gordel om te doen en me netjes aan de regeltjes te houden... uiteindelijk wist je zelf ook dat de ramen te donker waren en kon je er gewoon op wachten... ik heb op mijn vorige auto's ook 3x mn blindering eraf moeten sleuren... en dat was alle 3 de keren aan het eind van het jaar.
|
|
|
Post by DIAMO!! on Nov 15, 2010 9:24:50 GMT 1
En nu lichtere folie ??
|
|
|
Post by Pino on Nov 15, 2010 10:58:21 GMT 1
Dat is idd erg klote! Het zijn gewoon een stel smerige ratten die hun kerstbonus nog bij elkaar moeten verdienen! Mij hebben ze vorig jaar proberen te pakken toen ik naar het JAF reed maar dat is ze niet gelukt gelukkig. Maar volgens mij is bellen tijdens het motorrijden ook niet toegestaan?
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Nov 15, 2010 11:02:34 GMT 1
Zielige mensen hoor, mjah die zijn er nu jammer genoeg.
Grtzzzzzz
|
|
|
Post by DIAMO!! on Nov 15, 2010 11:49:23 GMT 1
Het is maar goed dat ze nu bij de regering die bonnenquota willen gaan afschaffen !!!!
|
|
|
Post by eric on Nov 15, 2010 18:10:52 GMT 1
hoorde het idd van melvin, best kut!
maar ik had het toch niet ter plekke gedaan, maar later dan gewoon 2 ruiten op de sloop gezocht of iets dergelijks (A)
Maar mooi balen
en nu? lichtere tint, of neit meer tinten?
ja dat had ik graag gedaan maar hij bleef er bij staan tot ik het eraf had
|
|
|
Post by opeltje16v on Nov 15, 2010 18:54:16 GMT 1
ik dacht dat je de keuze had, of eraf en geen bekeuring, of een bekeuring voor je rekening nemen. maar dat is zeker ook al afgeschaft.... wel zwaar kl*te... mzzl matty
|
|
|
Post by mikey on Nov 19, 2010 20:30:10 GMT 1
het zijn gewoon een stel LOMPE HOMO'S
mzzl mikey
|
|
|
Post by matheeuwissen on Nov 20, 2010 11:36:29 GMT 1
tja je weet dat het niet mag. Dus dat risico loop je nou eenmaal. Ik heb het ook een keer met de 306 gehad. Ja het is kut. Maar je kiest er zelf voor daarna heb ik gewoon een lichtere tint erop gezet. heb je geen gezeik meer ook.
|
|