|
Post by eric on Feb 6, 2010 18:40:15 GMT 1
Hallo iedereen. ik zal me effen voorstellen. Ik ben Eric lankhuyzen 19 jaar en woon in Zevenbergschen-Hoek, in het dagelijks leven zit ik in de wegenbouw. Na het behalen van mijn rijbewijs, heb ik na 1 week een peugeot gekocht, ik ben al een paar keer naar een meeting geweest met Paul/Melvin wat me erg goed was bevallen vandaar dat ik nu ook aan mijn auto bezig ben. Maar genoeg over me zelf. De auto : peugeot 206 1.6 16v bouwjaar : 2002 kleur : grijs metallic inhoud : 1600cc vermogen: 110 PK wat is er al aangedaan ? Dubbele ovale uitlaat auto verlaagd voor 30mm, achter 30mm led achterlichten angel eyes fusion subwoofer met versterker+hoedeplank speakers dakspoiler (moet nog worden gemonteerd en gespoten) genoeg over de auto hier wat foto's Zo kocht ik hem De velgen De binnenkant Na het verlagen Nieuwe foto's volgen nog!
|
|
|
Post by ozzy11 on Feb 6, 2010 21:05:12 GMT 1
hallo eric, welkom. leuke peus heb je. die verlaging staat hem echt netjes. ben je van plan om heb helemaal uit te bouwen of ben je niet zo verslaafd greetzz ozzy
|
|
|
Post by eric on Feb 7, 2010 0:16:26 GMT 1
Ja ik heb ook plannen om hem nog verder uit te bouwen bijv: andere bumpers en misschien andere kleur,geblindeerde ramen, ander stuur
greetz eric
|
|
|
Post by mikey on Feb 7, 2010 10:20:23 GMT 1
hey eric, eindelijk je rijbewijs en een autotje?!?!?! Cool man, welkom bij deze gezellige club en ben benieuwd hoe je je auto helemaal gaat maken.
mzzl mikey
|
|
|
Post by eric on Feb 7, 2010 18:30:07 GMT 1
heej Mikey ja ind eindelijk me rijbewijs, en ik heb al een leuke bumperkit en kleur op het oog dus dat gaat helemaal goed komen.
greetz eric
|
|
|
Post by DIAMO!! on Feb 7, 2010 19:24:41 GMT 1
Heej Welkom hier.......... en strakke bak !!!
|
|
|
Post by paul106gti on Feb 7, 2010 23:25:25 GMT 1
Hey Eric, Welkom hier ik zal nog wel keer uitleggen hoe je foto's wat mooier kan plaatsen Ga je mee 28 februari? Gr Paul
|
|
Wrecked
driver
13?C+ = Dak open ;)
|
Post by Wrecked on Feb 8, 2010 15:34:03 GMT 1
Kijk, bekend gezicht en auto ook één keer gezien. (avond van x-qlusive) Zag er toen netjes uit. Vooral de uitlaat was subtiel gedaan!
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Feb 8, 2010 18:15:01 GMT 1
Hey ouwe gabber, welkom hier. Zeker wel een leuke peus. Gaat helemaal goedkomen denk ik zo.
Grtzzz
|
|
|
Post by acrossa on Feb 8, 2010 18:46:26 GMT 1
hey eric ben benieuwd welke bumperkit je gaat plaatsen nieuwe kleur gekozen jah nice ben benieuwd!! hoop je de 28e te zien!! (ben miss wat brak maar ben er wel )
|
|
|
Post by eric on Feb 8, 2010 20:29:29 GMT 1
Hallo allemaal. bedankt voor jullie reacties, ik ben de 28e zeker te zien op de clubmeeting. en wat de bumpers en kleur betreft dat blijft een verrassing er komen dan ook andere velgen onder dus
greetzz eric
|
|
|
Post by paul106gti on Feb 9, 2010 11:26:49 GMT 1
ik zie je wel in mijn beun hok verschijnen help je maar al te graag, je hebt mijn nr dus komt helemaalt goed. en anders halen wie kale baviaan erbij van een huis verderop
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Feb 11, 2010 16:04:49 GMT 1
ik zie je wel in mijn beun hok verschijnen help je maar al te graag, je hebt mijn nr dus komt helemaalt goed. en anders halen wie kale baviaan erbij van een huis verderop Muil houwe, lelijke tuinkabouter............... Gaat goed komen, stampen die wagen in een paar dagen uit elkaar en alles passend maken, ff spuiten, opbouwen en voila. Moet wel lukken denk......... Grtzzzzzzz
|
|
|
Post by eric on Feb 12, 2010 17:50:41 GMT 1
zoow vandaag me eerste dingen voor mijn auto besteld : Voorbumper Grill Sideskirts volgende maand komt de achterbumper
greetz eric
|
|
|
Post by mikey on Feb 13, 2010 7:36:33 GMT 1
kijk kijk hij is goed bezig hoor, ik ben ook zeer benieuwd naar de kleur die je in je hoofd heb
mzzl mikey
|
|