|
Post by christiaan on Jan 9, 2010 13:06:21 GMT 1
Hey iedereen,
Ja eindelijk me rijbewijs en autootje binnen !
Heb een Open Corsa 1.6 16v GSI gekocht met 109 pk
Wat is er al aan gedaan : - Geblendeerde Ramen - Sportuitlaat - Lichtmetalen velgen - Verlagings set eronder - En nog wat kleine dingetjes
Wat ik zoizo nog wil veranderen - Koplampen - Achterlichten - Uitlaat - Voorbumer Achterbumper Skirts.? - Misschien andere velgjes - Chippen.? - Turbo doen we maar niet denk:P
Verders zijn er wel kleine puntjes die ik misschien nog wil veranderen in de loop van tijd... Maar dat zien we dan weer wel!
Ik ga dit weekend foto's maken en gooi ik ze erop !
Groetjes christiaan
|
|
|
Post by paul106gti on Jan 9, 2010 15:20:38 GMT 1
Hey Christiaan, Welkom hier eindelijk met een wagentje. Hoop dat je er veel plezier van mag hebben Groeten Paul en Danielle
|
|
|
Post by mikey on Jan 9, 2010 16:49:35 GMT 1
hey chris, leuk wagentje, maar niet ietsje te duur of zit ik nou ernaast? wel veel mogelijkheden mzzl mikey
|
|
|
Post by christiaan on Jan 9, 2010 17:16:00 GMT 1
hey chris, leuk wagentje, maar niet ietsje te duur of zit ik nou ernaast? wel veel mogelijkheden mzzl mikey Dat valt wel mee hoor mikey, hij komt van de 4450 af dus er is zoizo al 1500 van af gegaan en hij is echt perfect in staat. Hij rijd goed en er is niks mis mee tot nu toe ! Verders was er nergens iets fatsoenlijks te vinden Hij brengt me van A na B daar gaat het om. Greetz
|
|
|
Post by polosteroid on Jan 10, 2010 13:08:46 GMT 1
hee kerel welkom nu dan met auto is leuk wagentje en zeker nog wat meer aan te doen we zien je wel keertje verschijnen op een meeting
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Jan 11, 2010 11:24:35 GMT 1
Jaaaaaaaaaaaaaaa, weer een corsa. Veel plezier ermee.
Grtzzzz
|
|
|
Post by ozzy11 on Jan 12, 2010 17:15:46 GMT 1
vet kerel ,ik ben benieuwd wat je eraan gaat veranderen . oftwel,maak eens een leuk lijstje veel plezier ermee greetz ozzy
|
|
|
Post by htuner on Feb 5, 2010 15:00:44 GMT 1
heeej gekk.,,
lekker wagentje heb je hoor. heb me net ff aangemeld. zal een deze dagen is ff mezelf voorstellen met mn civic.
gr Dave
|
|
|
Post by christiaan on May 18, 2010 12:59:42 GMT 1
En Dan Is Je Radiateur Kapot haha Word donderdag gemaakt dan weer eindelijk blazen ! Mazzzel
|
|
|
Post by acrossa on May 19, 2010 8:22:02 GMT 1
hey Chris heerlijk weer een Corsa GSI ik zie er naar uit je te zien met je waggie Advies.. chippen alleen doen als je sportnokkenassen hebt anders gooi je 400 euro weg voor 10% vermogenswinst en met nokkenassen 40%.. denk er over na doe ik ook veel plezier er mee en check je snel!! GreetZ..!!
|
|
|
Post by christiaan on May 19, 2010 11:22:27 GMT 1
Hey!
Jij wil dus zeggen van neem 1st sportnokkenassen en dan pas chippen als je het doet dan pak je dus meer power/pk's..? Of begrijp ik het nu verkeerd.
Wil zoizo ander spruitstuk er opgooien denk leuk rvs uitlaat systeem en heel misschien ombouwen tot 2.0 en turbo erop maar dat kost denk te veel geld en te veel benzine !
Laterzzz
|
|
|
Post by htuner on May 19, 2010 13:03:16 GMT 1
heej chris!
alles goed jongen? chippen op zo'n standaart blokje heeft weinig zin. je kunt dat beter pas doen als je nokkenassen hebt verander (moet je zoiezo laten afstellen om motorschade te verkopen.) en ik weet niet hoe het met jou auto zit maar als je met andere intake's wil gaan werken dan zou ik het in 1 keer doen want dan hoef je hem maar 1x te laten afstellen.
chippen gewoon lekker als laatste doen, haal de de grootste vermogenwinst mee!
ltr
|
|
|
Post by christiaan on May 25, 2010 17:43:45 GMT 1
I know I know I know
|
|
|
Post by christiaan on May 30, 2010 1:22:35 GMT 1
De radiateur is weer gemaakt.!
Koste flink wat geld.!! 234 euro. Pam Ze Tie.
Laterzz
|
|