|
Post by erwin on Dec 25, 2009 12:14:49 GMT 1
Hey mensen, Zoals de meeste al hebben gezien heb ik voor Sanne een Bravo gekocht. DUS ik dacht ik zal der ff voorstellen.... nou het gaat om een bravo 1.6 16V... in de speciale blauw parelmoer kleur van fiat/alfa We hebben de auto gekocht bij een super prutser.... dus kon eerst het één en ander herstellen... met de hulp van Willem(hb design) Dus, eerst radio proberen in te bouwen en andere boxen.. maar onze grote vriend , vorige eigenaar had alles afgeknipt van de kabelboom... (lang leven de kroonsteentjes) alles hersteld... dus nu mooi radio'tje derin... Ook meteen C.v op afstandsbediening in gebouwd, (met klapsleutel) Spiegels waren ooit in kleur gezet alleen heel slecht en veel steenslag dus die heb ik geschuurd en weer netjes mat zwart gemaakt (en stiekem staat het best dik) Vorige eigenaar had ook zelf boxen in z'n hoedenplank proberen te maken... niet geluk... op sloop nieuwe hoedenplank gehaald... ook zwart gespoten (boxen moeten er nog in) Bravo heeft een kwaal dat de handvaten verrotten.. (zit een rubberhoes omheen, die vergaat) Maar je kan van fiat marea handvaten rippen, en deze zijn van kunststof... dus cilinders omgezet(echt K*T werk) en op de bravo geschroeft.... Alle emblemen er ook maar af getrokken... scheelt VEEL Verder nog een hoop kleine dingen gedaan. Volgende week ga ik nieuwe moterkap en dikke bumper halen... en dan verder hobbyen... wij houden jullie op de hoogte Greets Erwin, Sanne FOTO'S
|
|
|
Post by mikey on Dec 25, 2009 15:03:42 GMT 1
hey sanne, je wagentje is echt dik, zeker als dadelijk alle minpuntjes weg zijn dan is het echt een hele mooie auto
mzzl mikey
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Dec 26, 2009 11:40:26 GMT 1
Jaja, nette wagen hoor. Wielen staan er ook mooi bij.
Grtzzzz
|
|
|
Post by paul106gti on Dec 26, 2009 11:43:31 GMT 1
Nette Auto Zie dat erwin al weer genoeg plannen heeft met het wagentje van je Sanne Veel plezier ermee Groetjes Paul en Danielle
|
|
|
Post by Pino on Dec 27, 2009 1:06:34 GMT 1
Zeker leuke auto! En als ik zo de plannen lees gaat dat helemaal goed komen ;D
Mzzl Michiel
|
|
|
Post by danielle on Dec 28, 2009 20:48:22 GMT 1
Sanne!!!
Ziet er netjes uit hoor, Erwin gaat het helemaal opknappen voor jouw:)
(K)Daantje
|
|
|
Post by erwin on Dec 29, 2009 14:51:52 GMT 1
ff update, vandaag wat onderdelen op gesnort... nieuwe paravaan...(kap bij ruitenwissers) en nieuwe motorkap.. ik denk dat de kap verlengt en glad word... en dan ruitensproeiers in de paravaan zetten.. verder wat interieur delen, op de bravo zit al airco maar heb nu climat mee genomen INCL de sensors... en dat alles voor 4 tientjes hahaha...
en kerel had nog een verlagings setje van h&r liggen dus ook maar mee genomen... nu alles erop en dan FOTOS...
|
|
|
Post by danielle on Dec 29, 2009 16:59:25 GMT 1
zozo ze boft maar met jouw Erwin,, Vind het erg leuk voor Jullie,, Suc6
|
|
|
Post by ozzy11 on Dec 29, 2009 17:20:07 GMT 1
hallo lieve luitjes!
echt een leuke wagen sanne ! ben echt super blij voor je!
veel hobby plezier en rijplezier
greetzz ozzy
|
|
|
Post by polosteroid on Dec 31, 2009 9:35:33 GMT 1
welkom sanne nu met deze auto hoor je er echt bij echt dikke wielen idd en zeer net wagentje en laat erwin er maar beetje aan prullen dan komt het vast goed
|
|