Evil323
driver
Tjah, geen geld voor n rx7 :P dan maar n 323 hea :P
|
Post by Evil323 on Oct 18, 2009 9:42:13 GMT 1
hey mensen... wist niet zeker waar k t moest posten dusja, kdenk doe t maar hier... als k n beetje door trap zuipt mn 323tje om en nabij de 3kwart carter in n week leeg aan olie... nou zat ik zo is te zoeken en ben aant na vragen geweest... er kunnen 2 dingen zijn 1. koppakking verot 2. keering verot er zit n hele kwak olie bij mn koelvloeistof en alstie stationair loopt hoor je m tuffen (kan ook bij hogere toeren zijn maar dan maakt mn blok teveel herrie ) wat denken jullie? dan weet k namelijk waar k naar moet vrage bij de garage. nou k trouwens tog bezig ben met vragen: tussen de 100 en 120 - 130 schud mn blok zo idioot dat mn radio gewoon uitvalt (hijs nie shockproof maar tog)... had begrepen dat de kans bestaat dat dr dan een blok steun is afgebroken? het is ook pas na een ongeluk gekomen dusja. hopelijk weet iemand van jullie hier meer van? alvast bedankt mee zn alle! greetz mitch
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Oct 18, 2009 13:16:34 GMT 1
Olie bij de koelvloeistof kan het goed een lekke koppakking zijn ja. Verder zou ik het niet weten.
Grtzzzzz
|
|
|
Post by erwin on Oct 18, 2009 20:48:46 GMT 1
ik weet bijna wel zeker lekker koppaking, stinkt je koelvloeistof ook naar benzine?
en het kan goed dat er iets afgebroken is, of dat hij niet helemaal lekker recht is...
|
|
Evil323
driver
Tjah, geen geld voor n rx7 :P dan maar n 323 hea :P
|
Post by Evil323 on Oct 19, 2009 7:05:59 GMT 1
benzine lucht hb k eigk nie op gelet... als da indd zo is zou da dan inhoude dat t zeker wete me koppakking is?
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Oct 19, 2009 17:16:38 GMT 1
Kan bijna niet missen dan denk ik zo. Anders zou je even langs een garage moeten rijden, die kunnen het misschien wel zien wat het anders is.
Grtzzzzzz
|
|
|
Post by paul106gti on Oct 20, 2009 11:02:51 GMT 1
melvin heeft weinig verstand, maar van lekke koppakkingen weet hij alles van. Hij zei dat het bij mijn vriendin zijn auto zo was, maar garage bleef ontkennen.
Maar wat bleek, toch lekke koppakking.
Meestal als er smurry in je koelvloeistof zitten, bruin achterige rotzooi dus dan heb je waarschijnlijk lekke koppakking
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Oct 20, 2009 16:00:42 GMT 1
melvin heeft weinig verstand, maar van lekke koppakkingen weet hij alles van. Hij zei dat het bij mijn vriendin zijn auto zo was, maar garage bleef ontkennen. Maar wat bleek, toch lekke koppakking. Meestal als er smurry in je koelvloeistof zitten, bruin achterige rotzooi dus dan heb je waarschijnlijk lekke koppakking Ben blij dat jij het zegt en niet iemand met z'n volle verstand.... Hahahaha. Grtzzzzzz
|
|
|
Post by ricow on Oct 21, 2009 15:58:57 GMT 1
smurrie in je oliedop kan ook aanduiden dat je een lekke koppakking hebt... eventueel even een aansteker bij je pijlstok houden, als het gaat knetteren zit er koelvloeistof in..
|
|