|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Oct 13, 2009 17:54:28 GMT 1
Zo, even een kleine greep uit de verzameling foto's die ik gemaakt heb. Heb er gewoon wat bekende en mooie uitgezocht want anders gaat het mij te lang duren. Klaar met ouweteringhoeren, foto's: Geel en geel op een mooie stand. Muziek van Pauloooooooow. Muziek Dennis. Onder de hoed bij Dennis. Auto Paulo, maar dan netjes gepoetst, hahaha. Nice car. Mooie Peus. En nog een keerke. Audi Patrick. Mooi mat. Mooi kleurke. Die blonde doet het 'm. Opnieuw gespoten peus nadat er een of andere verrekte mongool een bijtende vloeistof overheen had getieft: Nog een keer (mooi spuitwerk moet ik zeggen). Kermit groen ofzo. En weer een nieuwe vriendin opgedaan, hahaha. Saxo van kleine mickey. Foto made bij ozzy. En nog een made bij ozzy. Een van de weinige echt mooie corrado's die ik heb gezien. Arosa van SUPERRRRRRGABBERRRRRR. Heeeeeee, er zit een beest op de moterkap gek. Blijft leuk speelgoed. Ook vrouwen houden van auto's zie je wel. Een beetje raar maar wel mooi. Handig zulke deuren. Laatste foto dan. Sommige foto's zijn helaas wat wazig, maar dat geeft niks want dat ben ook wel eens, hahaha. Grtzzzz
|
|
|
Post by mikey on Oct 17, 2009 12:16:08 GMT 1
hey mensen ik zal morgen ook wel ff een aantal pics op het forum knallen
mzzl mikey
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Oct 19, 2009 19:47:39 GMT 1
hey mensen ik zal morgen ook wel ff een aantal pics op het forum knallen mzzl mikey Waar blijven die foto's dan? Grtzzzz
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Oct 19, 2009 19:53:28 GMT 1
|
|