|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Oct 10, 2009 23:23:58 GMT 1
www.flitsservice.nl/cm_php/main_repo.php?id=3946Helaas is mijn bericht wat ik gisteren achter had gelaten op deze site verwijderd. Waarschijnlijk omdat mijn mening hun niet beviel??? Vandaag weer bericht achtergelaten voor die ratten: Melvin Gastzo 11 okt 2009, 7:51 IP:aee9ceecf0 citeer Waar is mijn bericht nu gebleven? Zeker verwijderd omdat ik een eerlijke mening had? Zielig hoor.......... Grtzzzzz Melvin Gastzo 11 okt 2009, 7:53 IP:aee9ceecf0 citeer Ben benieuwd hoeveel politie er nu weer aanwazig is daar om de kas te spekken en de dag voor al onze tuningliefhebbers te vergallen!!!!!!!!!!!! Nou tot straks meneer agent. Grtzzzz Grtzzzzz
|
|
|
Post by polosteroid on Oct 11, 2009 10:33:49 GMT 1
tjonge jonge ze weten wel wanneer ze zoiets doen lekker laf hoor die groen met zilveren polo heeft een keer mijn poly inbouw gekocht
|
|
|
Post by matheeuwissen on Oct 11, 2009 11:57:25 GMT 1
Ik snap niet wat die kuttenkoppen daar allemaal zielig reageren tegenover de tunings wereld.
Ze lopen zelf ook allemaal te janken en proberen er onderuit te komen als ze een boete krijgen voor te hard rijden.
Maar als iemand bekeurd wordt voor 2db teveel uit zijn uitlaat is het een goeie zaak.
flikker toch op stel zielepoten
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Oct 12, 2009 16:28:33 GMT 1
Jup. Gelukkig zondag niks tegenkomen wat ook maar op een agentje leek, anders had het weer geld gekost waarschijnlijk.
Grtzzz
|
|
|
Post by frozen on Mar 2, 2010 17:43:49 GMT 1
whaha mij kost het gelijk me kenteken LOL Moesten ze ook met 60 kuttekoppen om me heen staan hoor...WAS NIET TE HOUDEEEEE haha Maar zeer zielige actie inderdaad! greetz
|
|