|
Post by Mathijs on Sept 6, 2009 17:25:43 GMT 1
Comlimenten voor Fanatic Tuners die dit mooie event georganiseerd hebben. Was echt top. Zeker de aanrij tijd en de tijd van de prijsuitrijking. Precies goed. Niet te vroeg op en niet te lang wachten. Echt super. Ook de opkomst was zeker mooi. En ook allen mooie auto's! Zeker voor herhaling vatbaar. Uiteraard heb ik wat foto's geschoten. Ook wat filmpjes maar daar moek nog even meej rotzooien KLIK HIER VOOR DE FOTO'SIndien groot formaat gewenst. Even een pbtje svp. Wat previews:
|
|
|
Post by paul106gti on Sept 6, 2009 18:59:19 GMT 1
zeer nette foto's
|
|
|
Post by Mathijs on Sept 6, 2009 21:36:39 GMT 1
Hier mijn filmpjes. helaas zonder muziek. Moet nog uitzoeken hoe ik HD kan behouden en muziek ken toevoegen ^^ Dus voor de mensen die HD kunnen afspelen. dan kende er op klikke Fanatic Tuners Day 2009 - Rondje over het pleinFanatic Tuners Day 2009 Rondje over het plein vanaf terrasFanatic Tuners Day 2009 - PrijsuitrijkingFanatic Tuners Day 2009 206underground met eps uitlaatFanatic Tuners Day 2009 Carclean R8 part1Fanatic Tuners Day 2009 Carclean R8 part2F anatic Tuners Day 2009 FT Peugeot 107
|
|
|
Post by mikey on Sept 7, 2009 8:21:45 GMT 1
jongens, het spijt me echt zeer erg dat ik er nie bij was, heb de hele dag beroerd op de wc gezeten en ervoor gezeten maar nu gaat het gelukkig wel weer ondanks dat ik nog steeds krampen heb, nogmaals sorry!!!!!
mzzl mikey
|
|
|
Post by holblood on Sept 10, 2009 9:08:14 GMT 1
jongens, het spijt me echt zeer erg dat ik er nie bij was, heb de hele dag beroerd op de wc gezeten en ervoor gezeten maar nu gaat het gelukkig wel weer ondanks dat ik nog steeds krampen heb, nogmaals sorry!!!!! mzzl mikey Ik mistje je al joh Jullie ook nog bedankt voor jullie komst! hoop dat de meeting een beetje is bevallen Misschien tot volgend jaar!
|
|