|
Post by tombo on Aug 6, 2009 16:39:22 GMT 1
hallo allemaal, ik ben afgelope weekend bezig geweest met mijn ramen te tinten. alleen het is egt een drama.. de ramen voor de B-stijl 50% doorlatend en achterremen + achterruit de B-stijl alles 5% doorlatend. maar ik krijg telkens kreukels in de folie die er dan vervolgens niet meer uit te vrijven zijn, en krasjes van die goedkope rot vrijvertjes. en ik had meerde bedrijven gebeld maar die vragen gewoon 450 a 500 euro en ik ben gekke henkie niet natuurlijk weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? of iig zonder vouwen kan doen? gr tom
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Aug 7, 2009 18:42:20 GMT 1
Zelf plakken is een groot klerewerk en je krijgt het bijna nooit mooi strak. Je zou misschien aan Jorie kunnen vragen. Heb mijn ramen ook laten doen en dat was toen 375 euro geloof ik (alles behalve de voorruit). Grtzzzz
|
|
|
Post by ricow on Aug 22, 2009 16:36:10 GMT 1
de ramen eruit halen niet proberen als de ramen nog in de auto zitten want dat werkt voor geen meter. als je de ramen plat kunt leggen is het veel makkelijker en kun je het op je gemakje doen succes
|
|
|
Post by tombo on Aug 25, 2009 20:30:25 GMT 1
ja dat was mijn eerste idee ook, deur paneel eraf gehaald maar daar zit weer een afdekplaat achter om het raammechanisme weg te werken, en daarop zit weer het motortje van het raam en dergelijke dus dan haal je jezelf weer een berg met werk op je nek
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Aug 26, 2009 18:05:12 GMT 1
Is wat werk idd. maar als je het dan toch zelf wilt gaan doen zou ik wel de ramen eruit halen anders gaat het waarschijnlijk nooit echt strak worden........
Grtzzzzzz
|
|
|
Post by polosteroid on Aug 27, 2009 20:02:59 GMT 1
Zelf plakken is een groot klerewerk en je krijgt het bijna nooit mooi strak. Je zou misschien aan Jorie kunnen vragen. Heb mijn ramen ook laten doen en dat was toen 375 euro geloof ik (alles behalve de voorruit). Grtzzzz ik vraag geen 375 hoor bel maar ff melvin heeft het bij een bedrijf laten doen ik ben veel goedkoper
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Aug 30, 2009 19:39:01 GMT 1
Zelf plakken is een groot klerewerk en je krijgt het bijna nooit mooi strak. Je zou misschien aan Jorie kunnen vragen. Heb mijn ramen ook laten doen en dat was toen 375 euro geloof ik (alles behalve de voorruit). Grtzzzz ik vraag geen 375 hoor bel maar ff melvin heeft het bij een bedrijf laten doen ik ben veel goedkoper Ja, klopt. Beetje fout getypt, heb het idd. bij een bedrijfje laten doen voor dat geld. Grtzzz
|
|
|
Post by opeltje16v on Sept 15, 2009 20:16:48 GMT 1
wij hebben zowel de polo rondom geblindeerd, en ook de voorruitjes van mijn astra. nu waren we met z'n 2e, en hadden folie van carpoint, die best redelijk te bewerken was met genoeg zeepsop. Het is voor de eerste keer door ons ammateurtjes toch redelijk netjes gelukt! we zijn er allebei blij mee. hebben er dan ook een hele zondagmiddag werk aan gehad. Met een beetje geduld en een goeie fles zeepsop kom je een heel eind. Oja, we hebben een trekker gebruikt met heel zacht rubber die zich goed aan de ruit kon vormen. Dat scheelt al meer dan de helft met strepen en luchtsporen!
mzzl matty
|
|
|
Post by tombo on Sept 21, 2009 16:41:13 GMT 1
hey ja ik ben er gisteren even niet aan toe gekomen, ik moest even mun nieuwe motor uittesten gnagna, maar ik ga aankomend weekend nog even een poging doen samen met een kennis dus ik hoop dat het dan wel goed komt
|
|
|
Post by beekske on Sept 26, 2009 18:32:05 GMT 1
hallo tombo ik zag dat je problemen had met het tinten van je ramen? ik doe t zelf ook ik heb t al paar keer bij maatjes van me gedaan...
greetzz
|
|
Evil323
driver
Tjah, geen geld voor n rx7 :P dan maar n 323 hea :P
|
Post by Evil323 on Oct 1, 2009 8:00:14 GMT 1
jah en binnekort ook bij mij stijn ;D da zeg k je alvast ;D alleen die achter ruit is ff kijke of je da voor mekaar krijgt
|
|