|
Post by slopel on Jun 26, 2009 11:26:26 GMT 1
Model: Astra Bouwjaar: 2001 Brandstof: Benzine Kilometerstand: 101.765 km Carrosserie: Hatchback (3/5-deurs) Transmissie: Handgeschakeld Kleur: Blauw Motorinhoud: 1598 cc Wegens aanschaf andere auto zet ik deze te koop. Auto heeft; Cruise Control, Airco e.d. De auto heeft bij km-stand 99000 nog een grote beurt gehad, daarbij zijn de remschijven, trommels ed allemaal vervangen, en de 2 lambda sondes zijn vervangen. Deze week word ook de Distributieriem + waterpomp vervangen. Dan heb je daar ook geen omkijken meer na. Extra's; Nieuwe Achterlichten ( 1,5 maand oud ) Groep N Powersprint uitlaatsysteem Audio install met Alpine headunit en Polk Audio Compo + Ground zero 6x9 Weitec Verlaging voor 15' Dezent Lichtmetaal ( zitten 3 maanden onder de auto, geen schade's !! ) Auto heeft kleine lakschade aan de achterbumper, intrieur heeft geen schade's. Auto is vorig jaar Two-Tone Gespoten zoals op de fotos te zien. Motorkap + Dak zijn VW zwart gespoten door HB-Design te Giessen, ook heb ik vorig jaar mn Tankdop laten Airbrushen. Onderhoud heb ik altijd zelf gedaan samen met een maat van mij, dus heb daar geen rekeningen meer van. stuur ff een PM, of bel naar 0624357709 bij intresse, Mvg. Gijsbert
|
|