|
Post by ozzy11 on Jun 21, 2009 21:26:00 GMT 1
hallo, voor de gene die er niet waren op deze meeting hoeven geen spijt te krijgen op 1 auto na dan ;D we vertrokken bij mij thuis richting pole position en wat kwamen we tegen op de noordelijke rondweg van breda ... een bmw m3 met 343 pk leuk sprintje gedaan en gewonnen mijn dag kon niet meer kapot. de meeting was echt helemaal niets het enige was de ferrari f430 scuderia. even wat specs: 510 pk 0-100 km/h 3.6 sec. bijna 3 ton in euro's oftewel gekkewerk! na wat fotos en filmpjes gemaakt te hebben van de f430 lekker wezen toeren met een kawa ninja (erwin) en een crx (willem hb desing) terrasje gepakt in kaatsheuvel daarna naar hb desing en de shop daar bekeken. ziet er echt super uit daar. wat pica's greetzz ozzy
|
|
|
Post by paul106gti on Jun 21, 2009 21:27:55 GMT 1
wel dikke bak iid Maar ik ga nog wel keer mee toeren vind ikk eluk dus keer als het mooi weer is en ik niet hoef te werken gr Paul
|
|
|
Post by mikey on Jun 22, 2009 16:42:02 GMT 1
hey man dat is zeker een dikke bak, het kwijl loopt nu al langs mijn mond hahahah, maar de volgende toertocht ga ik ook mee maar dan moet het mooi weer zijn zodat ik lekker mijn kappie kan open gooien en eventueel als wilma vrij is dat die ook mee kan met de bike
mzzl mikey
|
|
|
Post by polosteroid on Jun 24, 2009 20:23:57 GMT 1
jaja was idd mooie auto beetje jammer dat je hem daar niet naast zetten om te racen ozzy maar was wel super jij en die m3
|
|
|
Post by ozzy11 on Jun 24, 2009 21:10:47 GMT 1
dat heeft echt geen nut hoor jorie hahah ik heb op zicht best wel een snelle auto vooral in zijn prijsklasse zijn er maar weinig die het winnen maar tegen zo'n f430 is gewoon niets tegen in te brengen ... behalve de R35 skyline dan greetzz ozzy
|
|