|
Post by ozzy11 on Jun 15, 2009 17:33:12 GMT 1
hallo allemaal! mikey, stephan(corsa) en ik .... ja inderdaad wat een matige opkomst. zijn eerst naar tilburg toe gereden daar was city tuning aan de gang maar behalve de auto's van Showoff imports was er weinig te zien. dit kwam ook mede door het weer maar ook doordat er een andere meeting aan de gang was in roosendaal. dus zijn we na een uurtje ofzo naar roosendaal toe gereden. het weer klaarde een beetje op en werd toch een mooie meeting met een hoger niveau dan in tilburg. hier zijn wat foto's de rest staan hier... www.mijnalbum.nl/Album=XKWBL6EMgreetzz ozzy
|
|
|
Post by polosteroid on Jun 15, 2009 20:05:51 GMT 1
|
|
|
Post by paul106gti on Jun 15, 2009 20:45:13 GMT 1
komt goed jorie,
ben nog even weesten kijken met danielle was wel leuk maar het weer zat niet echt mee helaas.
|
|
|
Post by mikey on Jun 16, 2009 18:54:37 GMT 1
hey man, mooie foto's zeg....... oja die heb ik grotendeels gemaakt he hahaha maar jammer dat je zo vroeg ging man
mzzl mikey
|
|
|
Post by ozzy11 on Jun 16, 2009 20:05:02 GMT 1
ja idd mooie foto's ik ben thuis nog ff naar bed geweest dus het was echt nodig dat ik op tijd weg ging, was echt helemaal kapot maarja stond diezelfde ochtend wel om half negen in raamsdonksveer na me broers verjaardag. dus dat moet ook wat zeggen he greetzz ozzy
|
|
|
Post by mikey on Jun 22, 2009 16:42:54 GMT 1
jah inderdaad ozzy DIKKE RESPECT daarvoor
mzzl mikey
|
|