|
Post by tombo on Apr 28, 2009 20:09:12 GMT 1
ik was net bij de garage waar ik altijd kom, zegt de eigenaar tegen me dat ie die subaru van de grote beurt heeft staan (deze dus) naja puike bak tog? op die stickers na, liggen stuk of 10 subs achterin van Rockford. dus hij motorkap open, wa denk je, de bumpers zitten voor 3/4 vast met ty-wraps de eigenaar van die subaru heeft um gewonnen bij de grote beurt en heeft er verders zelf niets aan gedaan, dus die zal er ook wel van opkijken als ie het hoort denk
|
|
|
Post by paul106gti on Apr 28, 2009 21:31:42 GMT 1
doe mij hem dan maar ik fix het wel hahaha keertje sputien en gaan
|
|
|
Post by speedyboz on Apr 29, 2009 17:21:39 GMT 1
ik ben een keer op zo'n show geweest van de grote beurt en automaxx en heb daar toen de auto's van dat seizoen gezien (geloof 2005) en zelfs de vrouw zijn wat zien die auto's er slecht uit kwa spuitwerken en afwerking enzo
greetz, SpeedyBoZ
|
|
|
Post by tombo on Apr 29, 2009 20:53:50 GMT 1
haha het is egt erg idd, bij die subaru hebben ze de a-stijl half carbon gemaakt met sticker en de andere helft hebben ze dan weer niets mee gedaan, allemaal van die kleine dingetjes die het geheel verpesten.
|
|
|
Post by paul106gti on Apr 29, 2009 21:22:56 GMT 1
ook al lijkt het op tv zo professioneel, in het echt blijkt dus wel wat anders.
|
|
|
Post by ricow on Apr 30, 2009 20:32:45 GMT 1
jajoh, maar zo heb ik ook al wat verhalen gelezen over Overhaulin' van Discovery channel... dat ze er alsnog tig 1000 dollar er tegenaan moeten gooien omdat ie anders niet veilig de weg op kan...
|
|
|
Post by speeddemon on Apr 30, 2009 21:12:43 GMT 1
Zou het joh...?
De keren dat ik Overhaulin' heb gezien had ik altijd wel het gevoel dat het vele malen beter aangepakt werd dan bij DGB eigenlijk...!!
En ik dacht dat ze bij DGB ook wat serieuzere en betere wagens afleverden de laatste tijd..!
Ik blijf erbij dat ik gelukkig ben met mijn eigen auto en dat ik het voor het grootste deel ammaal zelf gedaan heb... Weet je iig wel hoe alles bevestigd is..!!
|
|
|
Post by tombo on Apr 30, 2009 22:38:55 GMT 1
precies wat je zegt, ik doe het liever zelf met vallen en opstaan dan weet ik uiteindelijk in eder geval hoe het erop zit en in welke staat het is ;D
|
|
|
Post by speedyboz on May 1, 2009 19:14:49 GMT 1
amen!!!!!!
|
|
|
Post by polosteroid on May 2, 2009 17:36:07 GMT 1
ze blijvven er bij mij vannaf doe t zelf wel en anders bij hb design hahaha
|
|
|
Post by exclusivedinkytoy on May 7, 2009 20:00:50 GMT 1
overhauling heeft in amerika een hele grote naam hoor!!die gasten doen het echt perfect.evenals foose en coddington alleen die orange county brommershop doet enorm uit de hoogte.hier in geertruidenberg bij SPS www.specialpartssupply.nl bouwen ze vele malen hoger van kwaliteit en hun staan veel hoger op de ladder dan occ
|
|
|
Post by ricow on May 17, 2009 9:40:13 GMT 1
|
|
|
Post by redseat on Aug 2, 2009 9:34:28 GMT 1
heavy shit daarover gast. dit heb ik nooit geweten wel dat het programa anders is geworden maar dat het zo ver achteruit is gegaan.
greetz joey
|
|