|
Post by ozzy11 on Apr 12, 2009 20:13:14 GMT 1
hallo allemaal aangezien het lekkere weer er aankomt beginnen bij mij de toer kriebels weer te kriebelen ik heb de afgelopen weken al veel gereden gewoon zomaar voor de fun, en niet alleen keihard gassen maar ook gewoon rustig. mijn vraag aan jullie is ... doen jullie dit ook wel eens ..?? zoja, leek het mij een leuk idee om iedereen die eens zin heeft om ff een stuk te rijden hier zijn of haar msn zet zodat je die kan aanmelden en via msn kan afspreken met elkaar. heb je ff een paar uur niets te doen check je msn vraag of iemand zin heeft en je hebt een gezellige toerrit. misschien is het idee wel helemaal niets maarja ... ik heb het geprobeerd.... lijstje: Ozzy -- oscar_maas@hotmail.com greeetzz ozzy www.mijnalbum.nl/Album=JXKQ8WBW
|
|
|
Post by mikey on Apr 13, 2009 7:43:27 GMT 1
hey oscar, dat is wel lekker een keertje toeren, maar dan neem ik wel ff mijn golf cabrio mee ipv mijn saxo want anders hou ik niets meer over aan die sax hahahaha
mzzl mikey
|
|
|
Post by ricow on Apr 15, 2009 9:49:43 GMT 1
whuaah! RicoW_V@live.nl ben hele dagen vrij ^^ dus tijd zat om te cruisen..!
|
|
|
Post by polosteroid on Apr 19, 2009 6:10:04 GMT 1
ja is een idee ozzy altijg leuk natuurlijk en dan bv ergens wa foto's schieten -ozzy - jorie ( polosteroid@hotmail.com )
|
|
|
Post by ricow on Apr 19, 2009 7:17:01 GMT 1
ik ben al een x een stukkie met ozzy gaan touren zijn we kevin nog op gaan halen, dus met 2 glanza's en een impreza ff wat rond gaan gassen alleen jammer dat het toen zo hard onweerde (A)
|
|