|
Post by Mathijs on Apr 7, 2009 21:45:38 GMT 1
Vandaag 7 april naar de autorai geweest. Het was zeker niet druk. Je kon lekker vrij rond lopen en als je in een auto wou zitten hofde je haast niet te wachten. Ondanks dat veel merken er niet stonden, stonden er zeker wel aardige wagens. Helaas heb ik niet echt een super camera, dus zijn er maar 88 foto's regelijk/goed gelukt van de 140. Hier mijn foto's: picasaweb.google.nl/m.bertens/AutoRAI2009Paar previews:
|
|
|
Post by speeddemon on Apr 8, 2009 8:22:23 GMT 1
Als je het mij vraagt is dit de mooiste ferrari ooit gebouwd..!!! Als ik die foto's zo zie heb ik toch weer een beetje spijt dat ik niet gegaan was... Ik dacht echt dat er geen kont zou staan, maar zulke wagens en dan zo lekker rustig...Is wel erg vet...Normaal kon je helemaal niets zien van de lamborghini's e.d..!
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Apr 9, 2009 15:38:06 GMT 1
DIK........
|
|
|
Post by mikey on Apr 11, 2009 8:09:41 GMT 1
zo dikke foto's man, helaas doordat ik het druk heb/had kon ik dit jaar niet gaan
mzzl mikey
|
|
|
Post by christiaan on May 11, 2009 8:06:04 GMT 1
Ik heb ook nog echt veel foto's mensen die interesse hebben vragen er maar naar !!! Greetz
|
|
|
Post by mikey on May 11, 2009 15:26:16 GMT 1
zet ze hier maar neer hoor cris je zal toch voorlopig nog wel niets kunnen hoorde ik al van je meissie
mzzl mikey
|
|