|
Post by mikey on Apr 6, 2009 20:41:46 GMT 1
mensen,
De crew gaat weer in bespreking voor de volgende XXL meeting voor dit jaar, maar nu zijn er dingen die vooraf geregeld moeten worden.
Wil je een clubshirtje a 25 euro kopen, dan zal je hieronder een lijstje moeten gaan maken met je naam en de maat van het shirtje en graag vooraf betalen, vanwege het betalen van de rekening die er dan uit komt. Het is een hoop geld voor een shirtje maar dit is wel goede kwaliteit en gestikt dus geen stomme stickers. Als je een shirtje wilt en jezelf op het lijstje heb gezet, dan moet je het geld overmaken naar rekeningnummer 1025.64.590 tnv wilma kokke/universalcars en zet daar ff je naam als vermelding bij.
Hopelijk maken jullie er een leuk lijstje van zodat wel zo snel mogelijk kunnen beginnen met bestellen. We sluiten met deze lijst eind juli zodat eind augustus alle shirtjes gemaakt zijn, dus zorg ervoor dat je op tijd bent
mzzl mikey
|
|
|
Post by paul106gti on Apr 6, 2009 22:00:39 GMT 1
zal tijd worden wacht al bijna jaar op shirt helaas maar goed Paul M'tje geld komt eraan
|
|
|
Post by mikey on Apr 12, 2009 9:59:39 GMT 1
jah sorry maar we moeten echt bestellen als we meerdere aanmeldingen hebben dus das een beetje vervelend ervan, dus daarom roep ik meer mensen op om een shirtje te bestellen
mzzl mikey
PS: het lijstje ff zo maken
- paultje - M
|
|
|
Post by ozzy11 on Apr 12, 2009 15:42:51 GMT 1
- paultje - M - oscar - M
moet ik het geld gelijk overmaken of nog ff wachten totdat er meer aanmeldingen zijn ..??
greetzz ozzy
|
|
|
Post by mikey on Apr 13, 2009 7:41:30 GMT 1
doe nog maar ff wachten oscar totdat we er ongeveer 10 hebben dan komt het goed
mzzl mikey
|
|
|
Post by paul106gti on Apr 13, 2009 16:30:38 GMT 1
is een M niet wat klein voor jou Oscar?
gr
|
|
|
Post by speedyboz on Apr 13, 2009 19:35:42 GMT 1
zoals al eerder vermeld voor mij een XL.
- paultje - M - oscar - M - SpeedyBoZ - XL
|
|
|
Post by ozzy11 on Apr 13, 2009 20:51:09 GMT 1
als je me dik vind kun je het ook gewoon in me gezicht zeggen hoor!! haha geintje achja weet niet kan voor de zekerigheid wel gewoon een L nemen. - paultje - M - oscar - L - SpeedyBoZ - XL greetzz ozzy www.mijnalbum.nl/Album=JXKQ8WBW
|
|
|
Post by paul106gti on Apr 14, 2009 10:51:05 GMT 1
nou dik vind ik je niet maar je bent wat groter als mij dacht ik. en melvin heeft xl ze vallen vrij klein.
hahaha
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Apr 14, 2009 21:03:44 GMT 1
Vrij groot ja, die van mij is aan de grote kant hoor (xl). Gewoon je maat nemen die je altijd hebt. Grtzzzzzzz
|
|