|
Post by colin on Apr 1, 2009 11:38:29 GMT 1
Hee ik wil met oude zwarte tellerplaten vervangen voor witte? Kent iemand een adresje waar ze dit wel doen, want de meeste zaken doen dit niet. Groeten colin
|
|
|
Post by tombo on Apr 1, 2009 19:47:28 GMT 1
neem van die plasma tellers das vet sexy ;D
|
|
|
Post by ricow on Apr 1, 2009 21:35:24 GMT 1
uh, volgens mij was de vraag waar ze het vervangen...? kun je zelf niet kijken hoe het hele spulletje in elkaar zit? als je een beetje handig bent, is dit wil te doen gewoon rustig een middagje vooruit trekken en zorgen dat je geen schroefjes over houd (wat voor auto heb je?)
|
|
|
Post by colin on Apr 2, 2009 0:53:13 GMT 1
Het ligt allemaal al uit elkaar maar het is blijkbaar echt een gepriel om de wijzertjes eraf te halen veel gelezen als het fout gaat dat je dus een nieuwe tellerbak kan kopen daarom wil ik het graag laten doen. Ik heb een opel astra g
|
|
|
Post by Randy on Nov 26, 2009 19:57:22 GMT 1
werk zelf bij Opel Centrum Oosterhout, en heb r daar ook als eens een gedaan, en bij me eige corsa b ook plasma tellerplaten gemonteerd. mar valt op zich wel mee, is wel zelf te doen als je beetje handig ben, mar je moet wel goed oplette met die wijzertjes van de toerenteller en snelheidsmeter, als je die niet goed terug monteert geeft hij het ook verkeerd aan.
|
|
|
Post by opeltje16v on Jan 25, 2010 22:47:49 GMT 1
Ik heb ook een assie G, bij de meeste wel bekend. En heb zelf idd ook de tellerplaten gewisseld. Heb er toen ook meteen plasma tellers in gemaakt. Die hadden een voeding nodig, dus heb de bedrading aan de contactpunten van de dash verlichting op de printplaat gesoldeerd.
De wijzers plaatsen is even goed kijken, Als je de wijzers er terug op hebt zitten moet je de stekker van de tellerbak even aankoppelen, dan het contact aanzetten, dan zie je namelijk of je wijzers goed op nul staan. Als dat goed is dan kun je het boeltje voorzichtig terugbouwen.
veel succes
mzzl matty (opeltje16V)
|
|