|
Post by polosteroid on Mar 30, 2009 8:57:56 GMT 1
nou hierbij mij verhaal. We reden zondag om 4 uur weg naar huis vanaf tt-assen was een leuke dag geweest. toen kwamen we zoals gewoonlijk net voor dat tunneltje in de file te staan niks aan t handje zou je denken. Maar op de linkse baan reed het nog wel beetje door. wat gebeurt er nu,, komt er in de tegengestelde richting een auto (fiat) aan die denkt weet je wat ik doe ik draai hier ff gauw (op 80 km weg). en deze fiat komt tegen een mecedes aan van de linkse baan en klapt zo tegen mijn linkerachterwiel en spatbord omhoog. Dus waardoor mijn spatbord tegen mijn wiel zat en dus rijden ging niet meer Toen kwamen er van alle kanten kijkers aan denk wel man of 200 want t was vlak bij da tunneltje. toen veel foto's gemaakt enz enz maar hoe kwam ik nu naar huis was de vraag. en gelukkig waren er een hoop aardige gasten die toen gelijk gingen helpen mijn spatbord weer vrij van t wiel te krijgen. toen ging ik rijden en bleek dat er een slag in mijn wiel zat maar had geluk die gast van die mercedes woonde in assen en had een 14 inch velgje liggen thuis dus heb ik die erop mogen zetten dat ik toch naar huis kon. wat een dan wat een dag o ja kwamen we op terug weg nog in een file kon er ook nog wel bij half 11 thuis
|
|
|
Post by paul106gti on Mar 30, 2009 10:39:30 GMT 1
dat mooi kut zo.
wel schade forumilier enzo ingevuld neem ik aan.
Sommige mensen verdienen het niet om te rijden.
succes met afhandelen en opknappen maar weer van je auto.
|
|
|
Post by ricow on Mar 30, 2009 12:08:05 GMT 1
dat zuigt ff bigtime he...
|
|
|
Post by SpiritWalkertje on Mar 30, 2009 12:32:41 GMT 1
Ja was zeker jammer na een leuk dagje, was wel irritant hoor dat gelijk al die mongolen erbij kwamen kijken ipv van dat ze het verkeer een beetje normaal door lieten rijden.
Kwam je zeker bij Amersfoort daar in de file? Was er volgens mij eentje over de kop gegaan en had gelijk zo'n groot blauw bord met plaatsen en hoeveel km het nog is meegenomen.
|
|
|
Post by speedyboz on Mar 30, 2009 16:45:21 GMT 1
ge kleren joh das echt mooi kut.
ik hoop voor je dat het allemaal goed komt en als je hulp nodig hebt horen we het wel.
Succes,
Greetz, SpeedyBoZ
|
|
|
Post by midnightdream on Mar 30, 2009 18:43:04 GMT 1
Godver das klote man veel sterkte met reperatie grz dennis
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Mar 31, 2009 17:41:30 GMT 1
Jezus man, komt steeds meer schade in deze club. Echt klote weer al dat gezeik, en zeker als het je iegen nog niet is ook. Succes ermee igg. man. Grtzzzzzz
|
|
|
Post by polosteroid on Mar 31, 2009 17:50:00 GMT 1
thnx allemaal ben bij spuiter geweest en die schat de schade op 1500 euro en dan nog de reperatie van de velg maar ja nu maar ff afwachten wanneer de expert komt kijken HOOP SNEL !!!!!
|
|
|
Post by Pino on Mar 31, 2009 18:26:55 GMT 1
Wat rijden er toch een stelletje mafkezen rond he egt wat een hufters zijn dat hoop egt dat je alles netjes vergoed krijgt zodat die gast flink mag betalen! Suc6 en sterkte met de schade man Gr Michiel
|
|
royo
driver
|
Post by royo on Mar 31, 2009 18:32:18 GMT 1
Sterkte met de schade, pff dat verziekt de dag inderdaad wel ja!
|
|
|
Post by opeltje16v on Apr 1, 2009 22:12:00 GMT 1
hej jorie. Kerel wat had jij een pech he... wat een gedoe meteen eromheen ook. maarja, gelukkig dat je veilig thuis hebt kunnen komen! anders was tie afgesleept ofzo! das helemaal klote... mja, hoop dat alles een beetje goed wordt opgeknapt en dat je er weinig sores mee hebt. succes kerel! Mzl matty
|
|
|
Post by polosteroid on Apr 2, 2009 11:48:27 GMT 1
hee thomas als jij nog foto's hebt van t ongeluk mail ff polosteroid@hotmail.com
|
|
Thomas
driver
www.thomasvanderwillik.com & www.speedfoto.nl
|
Post by Thomas on Apr 2, 2009 13:56:25 GMT 1
done
|
|
|
Post by polosteroid on Apr 7, 2009 20:08:19 GMT 1
expert is geweest bijna 2000 eurie schade nu maarff afwachten tot ze betalen
|
|
|
Post by paul106gti on Apr 7, 2009 21:48:49 GMT 1
dat duurt meestal nog het langst
Misschien leuk om fotos van het ongeluk erop te zetten?
Ben ik iig wel benieuwd na.
succes met schade herstel en wachten op geld
|
|