|
Post by ozzy11 on Nov 9, 2007 18:27:19 GMT 1
hallo allemaal, ik ben oscar, kom uit breda en ben 20 jaar. ik werk als glaszetter in breda. heb een lieve vriendin in etten leur die ook mee gaat naar meeting enz. dus een topwijf! dit is mijn auto: www.mijnalbum.nl/Album=JXKQ8WBWhet is een peugeot 206 2.0 16v gti uit 2001 hij was vrij standaard toen ik hem kocht op de bumpers na dan want die gaven mij de doorslag om deze te kopen. verder heb ik zelf het een en ander aan veranderd: audio enz: *sony 9950 speler/navigatie *DLS speakers *rockford forgate subwoofer *rockford fosgate versterker *2 sony LCD schermen 7 inch in de hoofdsteunen *sony portable DVD speler wheels & tires: *toora t550 215 35 18 *falken tires grb fk 452 styling: *GT bumpers voor en achter *volledig carbon motorkap zonder uitsparingen *carbon booskijkers *rc spoiler *pakfeifer double WRX spoiler *xenon verlichting *GT onderlip zwart *remklauwen rood gemaakt *wielkast verbreders *gespoten spiegels *dak zwart gespoten under the hood: *powerfilter *remus performance uitlaat *DEVIL katalysator vervanger *DEVIL middendemper vervanger *raceland spaghetti spruitstuk ben er zelf zeer blij met wat het is geworden, ik ben er nu vrijwel klaar mee (je bent natuurlijk nooit klaar, maar toch) het wordt tijd om om me geld ergens anders aan uit te geven zoals het sparen voor huisje boompje beestje voor foto's www.mijnalbum.nl/Album=JXKQ8WBWtot snel bij de volgende bijeenkomst!! greetzz OZZY
|
|
|
Post by mikey on Nov 9, 2007 18:34:17 GMT 1
hey man,
Leuk dat je je aanmeld.
Hopelijk wil je ook lid worden van onze gezellige club en dan wie weet tot de volgende meeting
mzzl mikey
|
|
|
Post by polosteroid on Nov 9, 2007 18:37:28 GMT 1
hey man, Leuk dat je je aanmeld. Hopelijk wil je ook lid worden van onze gezellige club en dan wie weet tot de volgende meeting mzzl mikey hij is al lid mikey welkom op ons forum leuk dat je bij de meeting was echt brute mooie 206
|
|
|