|
Post by ozzy11 on Nov 9, 2007 18:27:19 GMT 1
hallo allemaal, ik ben oscar, kom uit breda en ben 20 jaar. ik werk als glaszetter in breda. heb een lieve vriendin in etten leur die ook mee gaat naar meeting enz. dus een topwijf! dit is mijn auto: www.mijnalbum.nl/Album=JXKQ8WBWhet is een peugeot 206 2.0 16v gti uit 2001 hij was vrij standaard toen ik hem kocht op de bumpers na dan want die gaven mij de doorslag om deze te kopen. verder heb ik zelf het een en ander aan veranderd: audio enz: *sony 9950 speler/navigatie *DLS speakers *rockford forgate subwoofer *rockford fosgate versterker *2 sony LCD schermen 7 inch in de hoofdsteunen *sony portable DVD speler wheels & tires: *toora t550 215 35 18 *falken tires grb fk 452 styling: *GT bumpers voor en achter *volledig carbon motorkap zonder uitsparingen *carbon booskijkers *rc spoiler *pakfeifer double WRX spoiler *xenon verlichting *GT onderlip zwart *remklauwen rood gemaakt *wielkast verbreders *gespoten spiegels *dak zwart gespoten under the hood: *powerfilter *remus performance uitlaat *DEVIL katalysator vervanger *DEVIL middendemper vervanger *raceland spaghetti spruitstuk ben er zelf zeer blij met wat het is geworden, ik ben er nu vrijwel klaar mee (je bent natuurlijk nooit klaar, maar toch) het wordt tijd om om me geld ergens anders aan uit te geven zoals het sparen voor huisje boompje beestje voor foto's www.mijnalbum.nl/Album=JXKQ8WBWtot snel bij de volgende bijeenkomst!! greetzz OZZY
|
|
|
Post by mikey on Nov 9, 2007 18:34:17 GMT 1
hey man,
Leuk dat je je aanmeld.
Hopelijk wil je ook lid worden van onze gezellige club en dan wie weet tot de volgende meeting
mzzl mikey
|
|
|
Post by polosteroid on Nov 9, 2007 18:37:28 GMT 1
hey man, Leuk dat je je aanmeld. Hopelijk wil je ook lid worden van onze gezellige club en dan wie weet tot de volgende meeting mzzl mikey hij is al lid mikey welkom op ons forum leuk dat je bij de meeting was echt brute mooie 206
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Nov 9, 2007 19:23:29 GMT 1
Welkom hier op het forum en als lid. Heb 'm even gezien afgelopen meeting en zag er netjes uit. Wel een f*cking grote spoiler man (wel appart). Veel plezier hier verder op het forum en met je auto. Grtzzzzz
|
|
|
Post by matheeuwissen on Nov 9, 2007 22:28:56 GMT 1
leuk ding. Ik ben een maat van Daan met die 300ZX
|
|
|
Post by speeddemon on Nov 10, 2007 10:51:34 GMT 1
Mooie 206 heb je!!! Had het al gezegt via de mail, en verwelkomt had ik je ook al! Maar toch hier ook nog ffkes!! ennuuuhhh...... 300ZX..... Kende die ook niet een keerke uitnodigen voor een meeting misschien!
|
|
|
Post by christiaan on Nov 10, 2007 17:47:01 GMT 1
Mooie 206 Welkom Gr christiaan
|
|
|
Post by ricow on Nov 11, 2007 20:37:06 GMT 1
welkom leuk dingetje, maar heeft je moeder geen strijkplank???
|
|
|
Post by polosteroid on Nov 11, 2007 21:17:03 GMT 1
welkom leuk dingetje, maar heeft je moeder geen strijkplank??? hahaha rico heeft hij vast nog nooit gehoord ach ja de één vind dat mooi de ander weer niet, maar ik vind hem wel wat hebben beetje rally look
|
|
|
Post by monteurtje on Nov 11, 2007 21:37:25 GMT 1
@ ricow niks tegen strijkplakken he heb der ook een op de kont van mijn meissie staan mvg corné
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Nov 11, 2007 21:48:33 GMT 1
Mooie 206 heb je!!! Had het al gezegt via de mail, en verwelkomt had ik je ook al! Maar toch hier ook nog ffkes!! ennuuuhhh...... 300ZX..... Kende die ook niet een keerke uitnodigen voor een meeting misschien! Kan die kerel ook wel, spreek 'm zo heel af en toe wel eens en zal wel eens vragen ofdat ie een keer langs wilt komen op een van onze meetings. Grtzzzzzzz
|
|
|
Post by mikey on Nov 12, 2007 9:21:42 GMT 1
hey melvin, doe dat eens kerel hahahahha ik ben wel benieuwd ernaar en wat betreft die spoiler..........
UBERGEILL die maakt echt heel die wagen af nu heeft hij echt de wrc-look erop
mzzl mikey
|
|
|
Post by ozzy11 on Nov 14, 2007 17:23:15 GMT 1
hey allemaal, bedankt voor het warme welkom, tenminste van de meeste..... positieve reacties zijn altijd leuk, maar in dit geval ook de negatieve want ik weet dat het van een starlet '89 af komt ........ het is natuurlijk ieder zijn smaak, ik ben er helemaal weg van. greetz ozzy
|
|
|
Post by ricow on Nov 15, 2007 16:53:13 GMT 1
maar in dit geval ook de negatieve want ik weet dat het van een starlet '89 af komt ........ 86 he... keertje sporten? ;D neeh, ff serieus... ik ben gewoon heel eerlijk en kom voor mijn mening uit, en dat was nu toevallig om die spoiler van je. bedoel het ook niet om je af te kraken ofzo, iedereen heeft zijn eigen smaak... en als jij wilt dat er zo'n spoiler op zet, moet je dat ook vooral doen. ik persoonlijk ben toch niet van de spoilers bumpers etc. ik steek liever mijn geld in het onderstel of het motorische deel...
|
|
|
Post by mikey on Nov 16, 2007 11:20:29 GMT 1
hey ricow,
ik moet eerlijk zeggen dat uiterlijk wel degelijk belangrijk moet zijn. je kan bijvoorbeeld wel een roestbak hebben en heel veel pk's, maar dan zou ik toch bang zijn dat mijn motorblok vooruit gaat en mijn auto blijft staan en tegenwoordig is styling van een auto toch degelijk wel zeer belangrijk geworden in de tuningswereld
mzzl mikey
|
|