|
Post by speeddemon on Mar 15, 2009 22:28:55 GMT 1
Het klinkt waarschijnlijk heel stom, en ik weet ook niet of het kan...
Maar ik zoek eigenlijk een afgeschreven turbo die iemand gewoon in een onderdelenbak heeft liggen en er eigenlijk liever van af wil...
Waarom?
Ik heb in mijn vitrinekast tussen mijn modelwagens wat echte auto-onderdelen liggen... (zuigers, een aantal remonderdelen) en wil, als importliefhebber, natuurlijk graag een turbo er in hebben liggen..
Het probleem is alleen.... Ik was niet van plan om voor een kapotte turbo te betalen, haha!! dattie smerig is maakt niet uit...Ik poets en polijst het wel weer leuk op!
Dus mocht iemand mij aan een vitrineturbo kunnen helpen, dan zou ik dat erg leuk vinden!
Kom geregeld op meetings en beurzen, dus wat dat betreft is er ook altijd wel wat af te spreken!
|
|
|
Post by ricow on Mar 16, 2009 9:53:45 GMT 1
haha, bij mij komt er straks ook 1 vrij, denk alleen niet dat ik die ga weg geven. omdat ie nog te reviseren valt mocht dat niet zijn, mag je de mijne misschien wel hebben. het is wel een kleintje hoor!
|
|
|
Post by speeddemon on Mar 21, 2009 17:25:23 GMT 1
Dat het een kleintje is maakt in principe niet uit maar ik hoor het nog wel
|
|
|
Post by legacyman on Apr 3, 2009 21:03:18 GMT 1
ik zal wel even kijken waarschijnlijk heb ik nog wel een kapotte turbo , maar die is echt kapot . maar dat laat ik nog wel even weten
|
|
|
Post by speeddemon on Apr 3, 2009 22:43:55 GMT 1
haha, zo lang het nog de vorm van een turbo heeft vind ik het goed!! haha!! ik poets het allemaal wat op en polijst het spul en dan ken het zo als display m'n vitrine in
|
|
|
Post by skitzo on May 21, 2009 18:30:13 GMT 1
zal is ff kijken ik flikker er zo af en toe welleens 1 in de oudijzerbak
|
|
|
Post by ricow on May 22, 2009 4:53:01 GMT 1
nja, bij deze heb ik er wel 1 over ding ligt op en neer te rollen in mn kofferbak, en er is niemand die een turbo wil kopen waarvan EN de seals eruit liggen en er een scheurtje in de wastegate zit je mag em zo komen halen
|
|
|
Post by speeddemon on May 25, 2009 20:58:37 GMT 1
Ricow... daar wil ik natuurlijk graag op in gaan! Ben je misschien a.s Zondag op onze meeting?? en anders hoor ik je adres wel via de PM
|
|
|
Post by ricow on May 26, 2009 5:01:58 GMT 1
misschien wel... moet ff kijken hoe het uitkomt met de koppeling die ik moet vervangen dat gaat hopelijk aankomende vrijdag avond gebeuren. maar moet zaterdag ook werken... dus denk dat zondag echt een uber relax dag word ik PM je mn adres wel ff
|
|