|
Post by teunis on Feb 22, 2009 20:05:33 GMT 1
Heej jonges,
tis al weer een tijdje geleden dat ik wat van me liet hore. Maar nu ist weer zo ver, nu met ietwat klote nieuws
Kben dus aangehoude voor mn neon, hak aangezet tijdens rijden en ja tuurlijk politie in de buurt.(net als je ze niet nodig hebt zijn ze er.)
Nou heb ik dus een boete gekrege en ik moet maandag mn multicolor neon inleveren. Eigelijk meteen al, maar omdat ik echt een brug nodig heb, heb ik een weekend gekregen. Echt te gek voor woorden, wa zijn we toch stoer.
Is kijke of ik 6 maart nog met neon naar de meeting kom, we zien wel.
Nja geen neon meer aan tijdens het rijden dus.
Grz T-J(blauwe astra)
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Feb 24, 2009 15:24:45 GMT 1
Das mooi kut dan. Vieze honden zijn het ook he. Grtzzzzzzz
|
|
|
Post by teunis on Feb 24, 2009 18:24:24 GMT 1
mja idd, kmoes meteen de neon eronder uit halen. Da kan natuurlijk nie, is allemaal netjes weggewerkt en alle kabels mooi strak vast gemaakt + mn auto is ietsjes verlaagd dus kon er toch niet bij. mja kben er 6 maart tog gewoon bij grz T-J
|
|
|
Post by speedyboz on Feb 24, 2009 23:14:55 GMT 1
hey teunis das mooi klote jah en ik ken het idee van je neon der niet onderuit kunnen halen zonder brug, is klote.
Greetz, SpeedyBoZ
|
|
|
Post by paul106gti on Feb 25, 2009 14:37:51 GMT 1
mij is het monteren zonder brug wel gelukt, met 2 krikken niet echt veilig maar is idd kut als je alles netjs weggewerkt hebt wist wel dat je boete kon krijgen voor neon, maar niet dat je het gelijk eronder uit moest halen. Grtz tot 6 maart dan
|
|
|
Post by teunis on Feb 27, 2009 21:12:28 GMT 1
tuurlijk wist ik dat ik een boete ervoor kon krijgen, tis verbode en leid teveel af. Maar er onderuit halen wist ik niet. Beetje onzin mja. 6maart ben ik er gewoon bij(met neon) grz T-J
|
|