|
Post by speeddemon on Feb 10, 2009 16:28:32 GMT 1
Omdat de interesse en het bezit in/van Motoren ook bij onze leden groeit.. Is er bedacht een zusterclub van UniversalCars op te zetten. Deze club begint nu bij wijze van proef en zal in het begin alleen als forum opgestart worden. En zullen de meetings voor de motorenkant ook gewoon op de Universalcars clubmeetings plaatsvinden.. (Ik neem aan dat hier weinig op tegen is en dat de autokant ook wel van mooie motoren kan genieten) Mocht het te druk worden met motoren op de clubmeetings kan er altijd nog besloten worden deze meetings te scheiden, en misschien dat er een appart bestuur voor de motorkant aangesteld kan worden.... Overigens is dit natuurlijk allemaal nog toekomst en zal hier uitgebreid over vergaderd moeten worden) Mocht dit forum net zo'n succes worden als dat van Universalcars dan gaan hier natuurlijk ook dingen voor of samen met georganiseerd gaan worden. Natuurlijk blijft UniversalCars de hoofdafdeling! Overigens zal de Motortak van UC; "Universal Motorbikes" gaan heten.. Dit is de link naar het forum: universalmotorbikes.proboards.com/index.cgi
|
|
|
Post by skitzo on Feb 10, 2009 16:35:12 GMT 1
zal m'n brommer er ook is neerzetten dan
|
|
|
Post by skitzo on Feb 10, 2009 16:57:53 GMT 1
wie volgt?
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Feb 10, 2009 17:41:29 GMT 1
Heb me eigen aangemeld maar zal geen lid worden want word een beetje lastig zonder motor. Wel leuk zo'n forum erbij Ruud. Grtzzzzzzz
|
|
|
Post by meller on Feb 10, 2009 18:40:57 GMT 1
dit is mijn bike dan
|
|
|
Post by polosteroid on Feb 10, 2009 19:03:30 GMT 1
meld je aan op het forum aub
|
|
|
Post by mikey on Feb 10, 2009 19:14:37 GMT 1
ik zal mijn vrouw ff de opdracht geven om dit te gaan doen
mzzl mikey
|
|
|
Post by soete on Feb 11, 2009 19:38:53 GMT 1
he mooi man zo'n motor forum ik ben benieuwd of ik deze naam net zo veel tegen kom als die van de auto's gr brian ps ik zou er een foto op zetten maar weet niet hoe het bij jullie gaat ?
|
|
|
Post by speeddemon on Feb 11, 2009 19:51:32 GMT 1
Hey Brian, Eerst zul je, net als hier, jezelf moeten registreren op het motorforum om daar foto's en tekst neer te kunnen zetten. Vervolgens kun je je foto's uploaden via bijvoorbeeld www.imageshack.us of www.tinypic.com... de URL van de geuploade foto moet je vervolgens tussen de code [/ img] zetten!! (als de foto's overigens op bijv. je hyves staan..kan je deze ook op die manier toevoegen, je doet dan --> rechtermuisknop op de foto--->eigenschappen---> adres (url) kopieren... en ook deze tussen de code zetten! Hoop dat het je lukt.. zal op het motorforum een uitgebreidere handleiding zetten!
|
|
|
Post by meller on Feb 12, 2009 12:19:41 GMT 1
inmiddels aangemeld:D
|
|
|
Post by frozen on Feb 25, 2009 17:05:21 GMT 1
Wel een b-tje jammer dat je je NOGMAALS moet aanmelden als je hier ook al een account hebt...zo onderscheid je je wel heel erg...niet mijn ding maar opzet en idee is leuk!
Heel veel succes ermee mensen!
greetz
|
|