|
Post by speedyboz on Jan 28, 2009 20:31:23 GMT 1
eejzz,
weet er iemand toevallig een garage in de buurt die niet moeilijk doet over neon verlichting onder de auto bij de apk, heb geen zin om ut der iedere keer onderuit te halen.
Greetz SpeedyBoZ
|
|
|
Post by paul106gti on Jan 29, 2009 20:29:35 GMT 1
akg in breda?
vlak bij je werk.
als je zorgt dat hij niet aangesloten is het meestal geen probleem denk.
gr Paul
|
|
|
Post by speedyboz on Jan 29, 2009 22:05:26 GMT 1
is dat die daar op de hoek van de konijnenberg bij TB of niet?
|
|
|
Post by ricow on Jan 30, 2009 7:41:33 GMT 1
in Chaam zit keuringsstation Anton v Alphen... daar komt zowat half turks breda heen met half afgekeurde auto's om z'n te laten keuren nadeel is, je moet blijven wachten tot je auto klaar is...
|
|
|
Post by paul106gti on Jan 30, 2009 20:58:21 GMT 1
nee richting makro moerlaken over rechts rechts daar ergens 5 min vanuit tb rijden
|
|
|
Post by zwelgje on Feb 1, 2009 13:47:31 GMT 1
ik weet uit evaring dat het niet onder de auto mag zitten ok al doet het het niet ben zelf een monteur en alles wat er niet op hoort te zitten qwa verligting mag niet voor de apk okal keeren ze hem goed en ze krijgeneen steek proef dan moet het er onder uit maar dan komt er een tang bij aan de pas het het laatst nog moeten doen dus als je slim ben maak je het zo dat je het er makelijk onder uit kan halen gr boaz
|
|
|
Post by speedyboz on Feb 1, 2009 20:50:22 GMT 1
ja kan der makkelijk onderuit as ie op een brugstaat, gewoon klikken en stekkertje zeg maar, maar k kan der zo echt nooit bij en k heb ook geen krik die der onder past, vandaar.
greetz, SpeedyBoZ
|
|
|
Post by ricow on Feb 1, 2009 21:53:08 GMT 1
wat jij daar zegt kan echt niet zwelgje. na een steekproef dat dan je Neon met een tang verwijderd word??? op zo'n moment word de auto gewoon afgekeurt, en word absoluut de neon er niet onderuit gesloopt! zo eens moeten gebeuren dat zo'n keurmeester/steekproever mn auto sloopt om em door de keuring te krijgen! dan keurt hij em maar af hoor..
|
|
|
Post by speedyboz on Feb 1, 2009 22:51:10 GMT 1
ricow: heb ut idd wel eens vaker gehoord hoor dat dat gebeurt, maar zou der ook niet blij meej zijn.
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Feb 2, 2009 17:19:25 GMT 1
De mijne is gewoon goedgekeurd met neon via een oude buurman van me die bij de seat in breda werkt. Hij zei: Als je hem onklaar maakt (dus de stekkers eruit is het goed), of het officieel zo mag weet ik niet maar geloof ook niet dat ze er bij iets afhalen van de auto want dan is het z'n laatste apk geweest voor die kerel. Grtzzzzz
|
|
|
Post by speedyboz on Feb 3, 2009 21:33:58 GMT 1
@melvin: kan jij nie eens vragen of ie die van mij ook wil doen?
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Feb 4, 2009 18:32:25 GMT 1
Zie 'm niet zo heel vaak meer, maar zal het vragen zo gauw ik hem weer zie. Wanneer moet ie gekeurd zijn dan die van jou? Anders heeft paul waarschijnlijk nog wel een adresje voor je in breda, (schoonvader van z'n broertje), die zal ook niet zo heel moeilijk doen over zoiets denk ik. Grtzzzz
|
|
|
Post by speedyboz on Feb 5, 2009 19:58:33 GMT 1
haha had al gekeurd moeten zijn (schaam), maar we eerst afgekeurd door de remmen en later door de neon en toen wilde ze dat ik dus nog een keer ging betalen, jah echt niet dus, ze zouden der eerst niet moeilijk over doen.
|
|
|
Post by meller on Feb 11, 2009 18:27:00 GMT 1
ik zat toen bij de kia in ettenleur en bij mij mocht hij er echt niet onder zitten hoor zelf een zonnenband mocht niet
|
|
|
Post by paul106gti on Feb 26, 2009 17:21:38 GMT 1
tja ik ik weet het niet precies maar probeer anders keer akg breda weidehek 32f als ik het goed heb hier is de site + nr www.akgbreda.nl als je geen steekproef hebt binnen kwartier gekeurd. ga er morgen heen dus zal het gelijk vragen voor je hoe het zit met neon
|
|