|
Post by paul106gti on Jan 10, 2009 19:14:45 GMT 1
Beste Mede-club-leden, Zoals in het onderwerp aangegeven wil ik gaan kijken voor een nieuwe audio installatie. Eerst zat ik te denken aan complete set van fusion, die show wagens klinken altijd wel lekker Dit omdat dit redelijk betaalbaar is lijkt mij. Ook zat ik te denken aan Rockford, omdat dit gewoon goed aangeschreven staat, hier betaal je dan ook meer voor. Ik wil (minimaal) : - compo set voor -compo set achter - 2 x 12 inch sub - setje 3 weg speakers voor achterbank/kofferbak. + de daarbij benodigde versterker(s) natuurlijk. Iemand suggesties voor een redelijk betaalbaar maar ook kwalititatief audio systeem? groeten Paul
|
|
|
Post by matheeuwissen on Jan 10, 2009 22:07:01 GMT 1
Je kunt Audio System proberen, Ground Zero, Kicker zijn ook goed.
Als ik je een tip mag geven ga eens naar Broekhuizen in Tilburg daar hebben ze best veel van verschillende merken hangen.
Bredase autoshop ben ik ook erg over te spreken denken erg met je mee probeer wel door Roy geholpen te worden die helpt je wat beter als william vindt ik persoonlijk. William loopt gelijk naar Rockford toe en zegt dit is het. Terwijl iedereen muziek toch anders beleeft.
|
|
|
Post by paul106gti on Jan 11, 2009 16:08:00 GMT 1
Iedereen heeft idd een eigen smaak:)
Weet dat rockford over het algemeen goed is, maar ook aardig prijzig.
Fusion daarintegen nog niet super bekend maar over de kwaliteit weet ik niet veel.
Er zijn tegenwoordig ook zoveel verschillende merken.
Ben momenteel bezig nog met velgen etc, maar volgende is audio wat ik wil aan pakken dus ben alvast vooruit aan het kijken.
Dus suggesties tips en ervaringen zijn altijd welkom.
|
|
|
Post by midnightdream on Jan 11, 2009 21:04:06 GMT 1
|
|
|
Post by Low & Slow on Jan 12, 2009 0:07:55 GMT 1
Persoonlijk heb ik ook mijn installatie bij de Bredase Autoshop aangeschaft... Ben zelf vooral ook te spreken over DLS... Betaald er wel voor maar je krijgt zeker ook waar voor je geld... Maar zelf zou ik toch volgende x wel verder kijken als Bredaseautoshop ze zijn toch echt prijzig maar dan wel weer goeie service... Zo zie je maar het is overal wat haha... Maar zelf zou ik dan DLS aanbevelen !
Greetz Stefan
|
|
|
Post by erwin on Jan 16, 2009 9:13:17 GMT 1
ik hou van dls
|
|
|
Post by speedyboz on Jan 16, 2009 11:15:24 GMT 1
ik ben een groot rockford fan en de prijzen vallen best mee hoor als je teminste voor de punch line gaat, wat eigenlijk voor de kleinere auto's zoals wij hebben genoeg is. ook de kwaliteit ben ik zeer tevrede over.
greetz, SpeedyBoZ
|
|
|
Post by exclusivedinkytoy on Sept 22, 2009 16:26:05 GMT 1
en paultje is er inmiddels achtergekomen dat ground zero behoorlijk doordreund haha
|
|
|
Post by paul106gti on Sept 22, 2009 17:17:53 GMT 1
|
|