|
Post by paul106gti on Dec 3, 2008 19:22:57 GMT 1
Beste Mede Clubgenoten, Ik ben druk bezig met de bodykit van mijn auto. Alles gaat goed zaterdag alles naar spuiter dan week erna terug hoop ik, namelijk nogal druk:) Maar ik zit met een probleem. Mijn kenteken moet ik achter ergens maken nu is dat geen punt. Maar er moet volgens de nederlandse wet ook kentekenverlichting op Nu heb ik voor mijn kenteken een lijst met een chrome rand die komen op twee beugels. maar waar laat ik de verlichting. Iemand ideeen ?
|
|
|
Post by polosteroid on Dec 3, 2008 20:45:47 GMT 1
zijn van die kleine ledjes voor heb ik wel is gezien maar hoe dat precies vast zit
|
|
|
Post by paul106gti on Dec 3, 2008 20:53:57 GMT 1
zag ze laatst op de meeting met dat feest erbij op een swift zitten die met die vleugeldeuren dacht ik. maar geen idee waar je die dingen kan halen
|
|
|
Post by patrickprelude on Dec 4, 2008 20:16:03 GMT 1
hey paul op www.conrad.nl ken je minikenteken verlichting kopen inbouw heb ik ook werkt echt perfect geen gezeur met de politie
|
|
|
Post by paul106gti on Dec 4, 2008 20:50:33 GMT 1
hey paul op www.conrad.nl ken je minikenteken verlichting kopen inbouw heb ik ook werkt echt perfect geen gezeur met de politie zou je misschien link kunnen sturen ?? ik kan het niet echt vinden staat zoveel op die site
|
|
|
Post by polosteroid on Dec 5, 2008 18:21:10 GMT 1
als je op die site bij zoeken LED in typt krijg je wel allemaal ledjes
|
|
|
Post by paul106gti on Dec 5, 2008 20:41:54 GMT 1
|
|
|
Post by speeddemon on Dec 5, 2008 21:41:29 GMT 1
Dude... Zo'n enorme link op het forum zetten... en nog niet werken, whahahaha (overigens is er ook een code om dat te verkleinen he!!) naam die je wilt geven
|
|
|
Post by speeddemon on Dec 6, 2008 16:09:04 GMT 1
kentekenplaatledjeswat werkt mijn manier niet? Je moet het alleen allemaal aan elkaar typen..! (net als bij de plaatjes..Ik kan dan alleen niet de exacte code weergeven...want dan maaktie er dus al een hotlink van) Wel aan de prijs idd...Maar toch superchique en netjes weggewerkt!!!
|
|
|
Post by paul106gti on Dec 8, 2008 11:54:23 GMT 1
dat had je er niet bij gezegt, maar had het zelf wel moeten weten eigenlijk maar goed:) Even kijken of ik misschien nog iets anders kan vinden haha
|
|