|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Mar 29, 2010 18:07:55 GMT 1
Beetje jammer dat ze oranje zijn geworden idd.. Wel een mooie auspuff, leuke hobby die verzameling van jou. Hahhaha.
Grtzzzz
|
|
|
Post by mikey on Mar 29, 2010 19:15:29 GMT 1
hehe is je einddemper nu eindelijk binnen?!?!?! en hoe klinkt hij???
mzzl mikey
|
|
|
Post by DIAMO!! on Mar 30, 2010 14:35:46 GMT 1
Nog even en je kan de gehele achterkant volhangen met uitlaten !!!!!!!!
|
|
|
Post by ozzy11 on Mar 30, 2010 21:17:20 GMT 1
ik heb nog geen idee hoe dat hij gaat klinken want ik ga over 3 weken pas weer rijden ff wat updates: de uitlaat is weer mooi gepoets dus die blinkt weer goed, sommige popnagels zijn beetje verweerd maarja wat wil je van zo'n oud beestje. de velgen zijn weer als nieuw! zowel die van mij en als van erwin, mooi zwart is niet lelijk me vaders velgen zijn ook echt dik geworden, morgen ga ik ervoor zorgen dat ze erop liggen dan is die ouwe van mij ook weer blij. ik zal morgen fotootje maken. mijn kofferbak ligt eraf en heb ik net gestript. ik ga hem toch helemaal overnieuw spuiten dan ben ik gelijk overal vanaf (roest en vocht onder de lak) en heb ik weer een mooie strakke klep ( sleutel gat gaat ook weg ) de steuntjes van me spoiler zijn ook terug van hessels dus me spoiler is ook weer klaar! de velgen worden zo snel mogelijk gedaan, dan 2 weken uitharden en dan GAAAAAAAAAAASSSSSSSSSSSSSSS !!!!!!!!!! gaan met die PK's !!!! ik mis hem wel hoor greetzz ozzy
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Mar 31, 2010 17:25:59 GMT 1
Lekker bezig men.
Grtzzzzzz
|
|
|
Post by ozzy11 on Apr 1, 2010 17:59:33 GMT 1
me vader zijn velgen liggen erop !! echt een dikke P.I.M.P auto hahahah heb hem net een grote beurt gegeven dus hij is weer clean en bijna show-waardig haha picca's ! vind het zelf eruuug vet vooral met de ingevette 295 bandjes greetzz ozzy
|
|
|
Post by DIAMO!! on Apr 1, 2010 21:25:06 GMT 1
Dikke bak hoor.....!!!!
|
|
|
Post by 106groundzero on Apr 2, 2010 16:40:17 GMT 1
gaaf man en die velgen zijn zeker mooi geworden. nice
greetz
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Apr 2, 2010 19:13:08 GMT 1
Zeker wel netjes geworden zo man.
Grtzzz
|
|
|
Post by mikey on Apr 3, 2010 8:56:10 GMT 1
echt een dikke pooier bak hoor. ik zie je vader al rijden met de bling bling velgen en zijn bling bling koppie in de zon hahaha
mzzl mikey
|
|
|
Post by paul106gti on Apr 3, 2010 11:01:07 GMT 1
haha ozzy is weer los geslagen weer goed gedaan ozzy resultaat mag er zo weer zijn
|
|
|
Post by ozzy11 on Apr 3, 2010 19:09:58 GMT 1
hij is echt vet ja hahah bling bling vooral als je hem ziet rijden is hij dik, als je hem in sport stand zet dan zakt de auto ook nog een beetje 3 cm ofzo dat maakt hem wel af. ben nu bezig om een zwarte grill erop te zetten hahah ik denk dat ie dan nog vetter is, vind deze het mooist deze komt van de AMG af en is ook wel netjes. we houden jullie op de hoogte. greetzz ozzy nu gaan ik het weer over mijn waggie hebben.
|
|
|
Post by ozzy11 on Apr 3, 2010 19:31:49 GMT 1
even weer wat updaaatjes: de wielmoeren zijn binnen: de hoekverbindingen voor me spoiler zijn ook klaar met poedercoaten: we zijn ook begonnen met het voorbereiden en schuren van de velgen, deed best zeer op 100% clean en glimmende velgen een schuur papiertje overheen te halen. maarja het wordt er beter op.... denk ik links clean ,,,,rechts geschuurd de kofferklep is naar de klerk in ridderkerk gebracht zodat hij daar wordt gespoten. uitlaat schoon gemaakt en als decoratie bij zijn grote broer gelegd hij staat er nu zo bij dit was het weer voorlopig ik hoop dat de velgen en kofferklep binnen 2 weken klaar zijn. gretzz ozzy
|
|
|
Post by mikey on Apr 4, 2010 9:36:54 GMT 1
hey man hij staat er zo maar zielig bij, maar ik weet wel dat het goed gaat komen hahaha maar die grill in je vaders auto is wel uber geil hoor dat moet hij zeker doen
mzzl mikey
|
|
|
Post by paul106gti on Apr 4, 2010 12:03:56 GMT 1
zo is het maar een zielig hoopje schroot om te zeggen hahaha maar toch blijft hij wel dik
|
|