|
Post by ozzy11 on Apr 7, 2010 8:51:57 GMT 1
pfff ben het echt beu..... zondag gaan ik de remklauwen WEER opnieuw doen, maar dan zwart
ja ik weet het,,,,,, ik had het beter zo kunnen laten ,,,, maarja nu niets meer aan te doen haha
velgen hebben een week nodig om uit te harden dus ik hoop dat ze deze week worden gedaan zodat ik binnen 2 weken weer het milieu kan vervuilen.
greetzz ozzy
|
|
|
Post by opeltje16v on Apr 7, 2010 11:43:47 GMT 1
hey kerel. Jammer van je klauwen... Duurt allemaal veel te lang he, met die velgen hopen dat ze er een beetje vaart achter zetten...
Mzzl matty
|
|
|
Post by mikey on Apr 7, 2010 17:27:59 GMT 1
hey kerel, waarom koop je dan niet weer gewoon een origenele set klauwen, dan zie je er helemaal niets meer van
mzzl mikey
|
|
|
Post by ozzy11 on Apr 8, 2010 20:51:51 GMT 1
jot jong.... dat kan er nog wel bij hahah nee deze gaan gewoon zwart. het vrouwtje sturen we naar het paardje en dan heb ik alle tijd en rust om dit te gaan doen, muziekje erbij ..komt helemaal goed.
greetzz ozzy
|
|
|
Post by mikey on Apr 9, 2010 18:28:54 GMT 1
hahaha als ik moet helpen dan hoor ik het wel van je
mzzl mikey
ps tot morgen
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Apr 12, 2010 20:52:44 GMT 1
Ben benieuwd naar je velgen straks man. Hopen dat ze heel snel klaar zijn, dan kun je eindelijk weer gaan rijden.........
Grtzzzzz
|
|
|
Post by opeltje16v on Apr 12, 2010 22:40:59 GMT 1
Die wagen schrikt zijn eigen kapot straks! Duurt allemaal iets te lang he maatje... Hoop dat er een beetje gang achter gezet gaat worden...
Mzzl matty
|
|
|
Post by ozzy11 on Apr 14, 2010 16:31:16 GMT 1
man o man wat mis ik mijn autootje, het duurt allemaal veel te lang maarja dat is als je van andere afhankelijk bent. zijn nu al dik 5 weken onderweg en nog staat ie op blokken..... planning: week 1 : velgen en banden eraf halen en bij hessels droppen week 2 : einde van deze week opschuren en ontvetten week 3 : spuiten en uitharden week 4 : banden erop en gelijk rijden laten we zeggen ruim 3 weken. nu zitten we in de 6de week en liggen ze er zo bij.... geschuurd afgeplakt en ontvet maarja... ze ZEGGEN dat ze nu vrijdags worden gedaan dus waarschijnlijk staat me auto bij de velgrenovatie meeting er niet bij. en waarschijnlijk komt het kawabaru project ook in gevaar voor speed...maarja we hopen van niet. ik ga nog ff verder zuchten en daarna me kofferklep ophalen in ridderkerk. morgen me spoiler er op kitten en monteren dan zijn we tenminste weer 1 stapje dichterbij het gejank wat er straks weer uit komt heb ook gelijk een nieuwe accu besteld want deze was dood. schrok me te pletter want me auto deed niets meer. hopelijk is het de accu .. me grilletje ga ik ook nog spuiten (zilver) te be continued.... greetzz ozzy
|
|
Wrecked
driver
13?C+ = Dak open ;)
|
Post by Wrecked on Apr 14, 2010 17:01:28 GMT 1
Echt balen Ozzy. Jammer dat je zo afhankelijk ben van andere. Die er schijnbaar allemaal niet zo veel zin in hebben.
Succes ermee!
|
|
|
Post by ozzy11 on Apr 15, 2010 19:08:18 GMT 1
nou....... even wat leuks (wordt wel weer eens tijd) de remklauwen zijn ZWART. was wat eerder klaar met werken dus maar gelijk aan de gang gegaan, alles weer opgeschuurd en ontvet en weer met de kwast lopen braaien. vind het zo veel beter anders is het zo van de voorkant is leuk maar bij de achterste klauwen was het geld op... zo is het gewoon netjes beschaafd. picca's: de kofferklep is ook weer klaar. is lekker strak zo sleutelgat dicht gelast, geplamuurd en gespoten. resultaat: nadat ik me remklauwen had geschilderd heb ik me grill aangepakt. eerst schoongemaakt en ontvet, daarna in de primer gezet en daarna weer glanzend zilver gespoten. ziet er weer prima uit heb ook nieuwe boutjes en dergelijke gekocht voor de spoiler. die is nu ook helemaal klaar om gemonteerd te worden maar vond het wel welletjes voor vandaag.... dus wordt morgen. als de spoiler erop zit kan ik hem weer gaan wassen want tis wel nodig zeg maar .... de halve sahara zit op me auto.. iedereen zegt er wat van... hij is nog nooit zo vies geweest .. hij is nog nooit zo smerig geweest... hij is wel vuil hoor ....... JA NOU WEET IK HET WEL !! hahah morgen de spoiler erop kitten en dan worden morgen avond HOPELIJK de velgen gespoten dus dan nog een week...... keep you posted!! greetzz ozzy
|
|
|
Post by opeltje16v on Apr 16, 2010 8:17:57 GMT 1
Hey maatje. Je hebt wel echt pech he, met je velgjes! Klep ziet er netjes uit! Mzzl matty
|
|
|
Post by paul106gti on Apr 16, 2010 9:54:15 GMT 1
hij kan viezer hoor hahaha Maar alles komt goed, alles op zijn tijd
|
|
|
Post by ozzy11 on Apr 16, 2010 17:04:43 GMT 1
de velgen zijn eindelijk gespoten ....... hiep hiep ...HOERA!
morgen ga ik ze ophalen.
komende week: blauw randje terug op de velg, banden bestellen, erop leggen en dan eindelijk weer rijden. ik hoop dat dit allen zaterdag wordt gedaan dus precies op tijd voor de meeting van eric.
greetzz ozzy
|
|
|
Post by DIAMO!! on Apr 16, 2010 17:42:06 GMT 1
Dude,,,,
Ben serieus blij dat je er bij bent heej !!!!!!!
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Apr 17, 2010 14:06:07 GMT 1
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUUUUUUJJJJJJJ, goed bezig man. Ben benieuwd naar het kleurke op de wielekes. Blij dat ie volgende week weer mag brullen..............
Grtzzzzzzzz
|
|