|
Post by frozen on Mar 5, 2010 9:39:44 GMT 1
Zow dan...weer leuke updates... Je bent weer goed op dreef Ozz Meister!
ben benieuwd!
greetz
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Mar 5, 2010 16:49:49 GMT 1
Zeker weer mooie plannen. Goed bezig.
Grtzzzzzz
|
|
|
Post by ozzy11 on Mar 5, 2010 18:34:12 GMT 1
de velgen worden weer gecoat bij hessels breda (www.hessels.nl) omdat mijn pa en erwin en ik onze velgen laten coaten is het goedkoper om met de groep te doen. dus als je snel bent kunnen je velgen nog mee als je wilt. volgende week ergens worden ze gedaan en het scheelt veel geld!
drop ze maar bij mijn huis af dan zorg ik dat al onze velgen 14 stuks dan totaaal, bij hessels komen.
rond de 60 euro exclusief de btw wordt het dan. per velg. als je de site ff bekijkt lees je wat ze met je velgen doen, dan valt de prijs echt wel mee!
greetzz ozzy
|
|
|
Post by paul106gti on Mar 7, 2010 22:04:48 GMT 1
Kijk nette schoenen voor een nette car,
zonde van je voorlip.
Komt goed succes ermee
|
|
|
Post by ozzy11 on Mar 9, 2010 17:15:11 GMT 1
de voorlip ben ik al aan uit.
de zijkanten worden mee blauw gespoten en het middenstuk wordt ofgeschuurd en gaat alleen blank overheen.
greetzz ozzy
|
|
|
Post by frozen on Mar 9, 2010 18:19:15 GMT 1
Dat zal wel dik staan denk ik zo... Wanneer kunnen we je upgrades aanschouwen? greetz
|
|
|
Post by ozzy11 on Mar 9, 2010 20:50:36 GMT 1
de velgen en de carbon lip zullen hopelijk binnen maart klaar zijn dus het wordt denk american sunday.
greetzz ozzy
|
|
|
Post by mikey on Mar 9, 2010 20:58:19 GMT 1
oooo ben benieuwd
mzzl mikey
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Mar 10, 2010 17:45:57 GMT 1
Goed bezig man.
Grtzzzzz
|
|
|
Post by ozzy11 on Mar 10, 2010 21:03:38 GMT 1
ff weer een kleine updatu: nieuwe wielmoeren zijn onderweg! sorry michiel ik heb toch de duurderen (mooiere) genomen maar toch bedankt voor je tijd. bij showoff waren wielmoeren voor de helft van de prijs maar waren niet zo mooi als deze, (waarom is mooier altijd duurder hahah) het zijn deze geworden: ze zijn onderweg maar gaan er pas onder als de velgen ook helemaal klaar zijn. greetzz ozzy
|
|
|
Post by paul106gti on Mar 10, 2010 22:31:22 GMT 1
Nice
|
|
|
Post by DIAMO!! on Mar 11, 2010 13:36:57 GMT 1
VET !!!!!!!!!!
|
|
|
Post by mikey on Mar 11, 2010 18:34:46 GMT 1
ooo dik ben benieuwd hoe ze er in het echt uit zien
mzzl mikey
|
|
|
Post by ozzy11 on Mar 18, 2010 18:30:57 GMT 1
nou .... ik ben er aan uit, de lip blijft gewoon carbon en gaat alleen de blanke lak weer overheen, je zult het misschien wel blijven zien maarja life sucks! je zult het in iedergeval alleen zien als je er op let anders zi je het bijna niet meer. volgende dingentjes: de suupie staat op blokken en me velgen zijn samen met me vader zijn brabus velgjes(20 inch) en erwin zijn motor velgen naar hessels toe, ben echt benieuwd ! als ze klaar zijn worden me pa zijn velgen er gelijk weer terug op gelegd maar erwins en mijn velgen krijgen er nog iets speciaal op. daarna moeten onze velgen 2 weken uitharden voordat de banden erop komen. dus denk 4 weken zonder me auto .. in de tussen tijd rij ik een 2002 clio van bram 1.4 met jawel 98 PK wel met een rockford fosgate sub en versterker. in de tussen ijd ga ik nog wat dingtjes doen: - Wielmoeren zijn ondertussen al besteld, - binnenkant tecktielen oftewel nieuwe beschermlaag aanbrengen, - remklauwen en schijven voor groote beurt geven (schoonmaken) - remklauwen achter Racing rood verven nu gaan ze nog harder remmen hahah - carbon lip demonteren en opnieuw blanke lak spuiten - me spoiler ligt er ook af want het bevestigings plaatje op me carbon spoiler is aan het roesten gegaan (inderdaad dat moet kunnen voor dat geld ) dus gelijk mee laten poedercoaten, is dat ook gelijk hersteld, nadat ik me spoiler eraf had gehaald zag ik dat de lak onder mijn steuntjes aan het loslaten was dus dat ook maar gelijk herstellen. ik ga hem denk met de hand kaal schuren en dan 2 lagen primer op de plekken waar me spoiler komt. ik had gelijk gebeld naar zerospec (waar me spoiler vandaan komt ) en het uitgelegd dat me spoiler begon te roesten en ik daar niet blij mee was dat dat binnen een jaar gebeurt................ oke!!!! ik was hem vaak maar het kan goed zat ventileren en voor dat geld mag het niet kunnen. tot zover de plannen, keep you posted! greetzz ozzy PS: best een triest gezicht me auto op blokken, zonder spoiler, zonder lip.... maar hij is wel schoon !! haha
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Mar 19, 2010 19:15:33 GMT 1
4 weken lang zonder suub? ? Das een ramp jonguh. Hahahaha. Ben benieuwd. Grtzzzz
|
|