|
Post by paul106gti on Jan 20, 2010 21:59:02 GMT 1
stap eerst nog maar eens in mijn auto met muziek aan, en bedenk dan nog maar even of je het zeker wel wil en je oren het aankunnen
hahaha
|
|
|
Post by ozzy11 on Jan 21, 2010 10:14:18 GMT 1
de uitlaat begon inderdaad weer beetje te vervelen omdat deze te weinig klappen en vlammen gaf, het geluid uit de blitz was wel gewoon bijna perfect maarja ik wil applaus! (klappen) de scooby die er nu onder ligt klinkt veel harder als de rest maar wordt al snel vergist in iets anders als een impreza. het mooie aan de scooby vind ik dat hij er schuin onder ligt en er een flinke klap uitkomt wanneer IK maar wil (hard optrekken en afremmem op de motor) ik hoop met de firestorm alles in 1 te hebben, deze ligt er misschien niet schuin onder maar deze klinkt zowiezow zwaarder (echt impreza geroffel) en hopelijk geeft ie ook een mooi applaus. we zullen het zien komende weken. keep you guys posted!! greetzz ozzy (AKA diegene die niet spoort haha) Ps: zo hard als jou audio paultje dat wordt mijn streven hahaha wens me dan maar heel veel succes! met de scooby kwam ik op 109 DB zonder klappen. dus wie weet
|
|
|
Post by DIAMO!! on Jan 21, 2010 10:44:08 GMT 1
mocht het ooit te hard gaan gewoon oordoppen in hehe
|
|
|
Post by ozzy11 on Jan 23, 2010 16:49:28 GMT 1
ik heb voor de gein ff een filmpje gemaakt van me geluid zonder uitlaat.......... in het echt klinkt ie harder, he christaan?! geluid is tot de 4500 toeren.
nou-en dat ik niet spoor!!! heb er ook nog stukje mee gereden ...was gewoon te vet haha
heb verder nog niets van de firestorm uitlaat gehoord.
greetzz ozzy
|
|
|
Post by midnightdream on Jan 23, 2010 17:34:53 GMT 1
Of bij maurits of bij mij ;D ;D ;D
grz dennis
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Jan 23, 2010 18:55:58 GMT 1
Brute herrie, echt ontspoort, maar zo zijn er meer hier. Hahahaha.
Grtzzzzzz
|
|
|
Post by christiaan on Jan 25, 2010 8:54:58 GMT 1
Het geluid was zeker ziek ! Vooral toen hij nog in de loods stond Hoe kom het dat je niks van je nieuwe uitlaat heb gehoord man..? Greetz
|
|
|
Post by Pino on Jan 25, 2010 21:38:23 GMT 1
Jij bent goed bezig Ozzy, een uitlaat kan mij niet hard genoeg gaan en zeker niet bij een scooby ;D
Als hij eronder ligt moet je maar even een klein concert geven haha.
Mzzl Michiel
|
|
|
Post by opeltje16v on Jan 25, 2010 22:15:43 GMT 1
lekker gedonder weer.... die kerel houd niet op he!haha ben benieuwd naar de volgende klankkast van deze meesterkitterglasman! mzzl matty
|
|
|
Post by christiaan on Jan 29, 2010 10:28:10 GMT 1
Ozzy, Heb je nog wat gehoord van die gast met die uitlaat of..?
Greetz!
|
|
|
Post by ozzy11 on Feb 2, 2010 17:41:30 GMT 1
nou...... het was helemaal niets....
het geluid kwam niet boven mijn blitz uitlaat uit, geen applaus dus geen vlammen.
hij klonk wel heel donker maar hij maakte zijn verwachtingen niet waar. had er echt super veel over gelezen enz. maarja de praktijk is toch anders.
achja misschien dan toch tevreden zijn met de uitlaten die ik heb maar dat gaat tegen mijn aard hahah ik zie wel wat er op mijn pad komt.
greetzz ozzy
|
|
|
Post by mikey on Feb 2, 2010 19:56:24 GMT 1
ooo dus je heb hem niet gekocht? ? zonde zeg, nou jah die blitz maakt herrie genoeg ook hahahah mzzl mikey
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Feb 5, 2010 19:12:49 GMT 1
Das zonde man. Had wel mooi geweest als ie in praktijk had gewerkt, mjah. Voorlopig heb je nog wel uitlaten genoeg denk ik.................... Hahahhaha. Succes met de zoektocht verder.
Grtzzzzzz
|
|
|
Post by ozzy11 on Mar 4, 2010 22:35:44 GMT 1
hallo vriendjes en vriendinnetjes ! wordt weer eens tijd voor wat updates. we beginnen met stralen en poedercoaten van de velgen(JA ALWEER!) daarna komen er weer rimstripes op maar deze komen wat meer in de buurt van de kleur van mijn auto. daarna komt er nog een extraatje op maar dat is erwin's en mijn geheimpje. tijdens dat de velgen weggaan ga ik me wielkasten eens aanpakken (nu kan ik er toch lekker bij) eerst wordt de binnenkant hersteld met speciale spray dat verrubberd en me wielkasten beschermd. daarna ga ik me remklauwen voor een mooie poetsbeurt geven en achter wordt rood geverfd door your's truly. verders wordt met een lakstift de binnenste kappen bijgewerkt waar grind en dergelijke tegen aan komen. ik heb ook met driften in de modder een steen geraakt op me carbon onderlip, deze wordt gemaakt tot wat kan en als het er nog niet uitziet dan komt er een nieuwe op. zo ... dat was het voorlopig weer. Smell you guy's later! greetzz ozzy owja PS: heb misschien weer een leuke uitlaat gezien universeeldempertje met een flens van een WRX aan gelast. maar daarover binnenkort meer. greetzz ozzy
|
|
|
Post by DIAMO!! on Mar 5, 2010 8:14:15 GMT 1
goed bezig gozerrrrr !!!! (ps waar laat jij je velgen poedercoaten en wat kost het) misschien wel een idee voor mijn huidige OXIGIN wielen
|
|