|
Post by ozzy11 on Sept 30, 2009 22:43:18 GMT 1
hallo allemaal! ik had een mooie Blitz Nur Spec S einddemper gezien op het subaruforum en ben naar die kerel toe gereden, heb hem daar ter plekke even eronder gehangen en even stukje mee gereden. . . . VERKOCHT! hij klinkt iets zachter als de scooby maar weer harder dan de SRS. de scooby paste eigenlijk niet bij een boxermotor daarvoor was hij te schel. deze geeft echt een diepe donkere grom. veel mooier (mijn mening) dan de scooby. ik ga geen filmpje maken ...jullie horen hem vanzelf wel hahah greetzz ozzy
|
|
|
Post by ricow on Oct 1, 2009 4:38:53 GMT 1
hehe eindelijk komt hij tot inkeer... onder een Jap hoort nou eenmaal een echte jap pijp mooi spul man!
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Oct 1, 2009 15:46:33 GMT 1
Weer lekker bezig ozzy. Ben benieuwd naar het geluid man, maar zal best vet klinken denk ik zo.
Grtzzzz
|
|
|
Post by paul106gti on Oct 1, 2009 16:56:20 GMT 1
hij blijft bezig he ben benieuwd hoe deze klinkt
|
|
|
Post by polosteroid on Oct 1, 2009 17:43:33 GMT 1
ozzy gaat lekker brullen
|
|
|
Post by ozzy11 on Oct 1, 2009 18:44:19 GMT 1
ik heb toch stiekum een filmpje gemaakt ..... ik moet eerlijk zeggen dat ik hem in het echt mooier vind klinken, want iedereen weet dat een rijdende auto toch anders klinkt dan een stilstaande auto met gas geven maargoed zo klinkt het als hij stil staat. OWJA..... en hier komen als ik flink door rij ook vlammen uit ;D greetzz ozzy
|
|
|
Post by Pino on Oct 1, 2009 23:57:05 GMT 1
Hey Kerel,
Klinkt goed man ;D
Die scooby pijp was ook wel gaaf maar dit is wat beschaafder haha
Mzzl Michiel
|
|
|
Post by speeddemon on Oct 2, 2009 7:24:20 GMT 1
Dat klinkt vele malen beter dan de Scoobypijp kerel! die was echt veel te schel, vooral als je buiten stond te luisteren als je voorbij reed!!
Diep en Donker zijn de sleutelwoorden (H)
|
|
|
Post by polosteroid on Oct 2, 2009 17:11:38 GMT 1
de leeuw is los mooi gebrul kerel veel beter zo
|
|
|
Post by mikey on Oct 2, 2009 18:44:13 GMT 1
hey ozzy ik weet het niet hoor die japstyle die was echt te maar die orginele (scooby) want anders had jij een dunne dubbele pijp gehad die vond ik ook wel heel mooi klinken, maar jah hoor hem hopelijk snel eens in het echt en dan kan ik echt goed het verschil horen
mzzl mikey
PS: wel een dikke pot
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Oct 2, 2009 19:46:31 GMT 1
Klinkt wel ruig man. Wel mooier zo'n diep geluid.
Grtzzzzz
|
|
|
Post by mikey on Oct 4, 2009 18:27:45 GMT 1
hey maatje, hij klinkt inderdaad leuk, ff wennen want ik vind dat donkere geluid van de prodriveuitlaat eigenlijk ook wel zeer dik
mzzl mikey
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Nov 9, 2009 21:06:35 GMT 1
Hey oz, was even auto's aan het kijken her en der en toen kwam ik het volgende tegen: link.marktplaats.nl/289180099Wit staat idd. wel heel bruut Grtzzzzz
|
|
|
Post by opeltje16v on Nov 10, 2009 19:56:12 GMT 1
hej kerel! klinkt leuk, goede koop gedaan!
mzzl matty
|
|
|
Post by ozzy11 on Nov 10, 2009 20:58:29 GMT 1
hey melvin, tjah in het wit is tie inderdaad zeer wreed maarja dat heb ik altijd al gezegd.
achja je kunt bezig blijven aan die auto, -rotora big brake kit voor achter -stardust white spuiten (mooi kleurtje) -carbon motorkap (seibon OEM style) -grotere turbo, injectoren 550cc) -STI 6-bak eronder hangen -3 inch open uitlaat -STI top mounted intercooler -ecutek -carbon rear diffusor
achja ......keep on dreaming ....
greetzz ozzy
|
|