|
Post by speeddemon on Nov 10, 2009 21:22:02 GMT 1
een topmount?? waarom geen dikke FMIC erop knallen joh..!! staat ultrastoer
|
|
|
Post by paul106gti on Nov 10, 2009 21:37:21 GMT 1
hey melvin, tjah in het wit is tie inderdaad zeer wreed maarja dat heb ik altijd al gezegd. achja je kunt bezig blijven aan die auto, -rotora big brake kit voor achter -stardust white spuiten (mooi kleurtje) -carbon motorkap (seibon OEM style) -grotere turbo, injectoren 550cc) -STI 6-bak eronder hangen -3 inch open uitlaat -STI top mounted intercooler -ecutek -carbon rear diffusor achja ......keep on dreaming .... greetzz ozzy dat kost allemaal centjes en ik neem aan dat je ook leuken dingen met je nieuste aanwinst wil doen geluk en liefde is belangrijker dan de auto die zijn te vervangen die andere twee veel moeilijker
|
|
|
Post by mikey on Nov 11, 2009 22:16:50 GMT 1
nou ozzy als jij al zo'n lijstje maakt dan zal het niet lang duren voordat je een van die dingen gaat doen en dan toch het lijstje af gaat werken hahaha
mzzl mikey
|
|
|
Post by ozzy11 on Nov 12, 2009 18:28:06 GMT 1
een topmount?? waarom geen dikke FMIC erop knallen joh..!! staat ultrastoer frontmounted heeft ook nadelen en vind het wel stoer staan maar heb geen zin in om een stuk uit me bumper te zagen en ik vind het niet mooier als een top mounted intercooler en heb je nog eens een grooooot turbogat aangezien je lucht een groter traject moet afleggen voordat het in de cilinders wordt geturboot. EN ik moet dan ook weer een openluchtfilter erin gooien want me luchtbox kan dan niet blijven zitten. en ik kan met de juiste top mounted intercooler gerust richting de 400 pk gaan je hebt gelijk paultje en daarom zijn er ook 3 dagen disney geboekt met kerst samen met me vrouwtje en komt er geen grotere turbo mikey, ik zeg nooit nooit maarja vind me auto super zo en om er nou nog eens duizenden euros in te duwen is wel heel leuk ;D maarja ben AL 22 jaar en wil toch ook eens een eigen huisje kopen met een boompje en een beestje en een oprit om me ander beestje neer te zetten. greetzz ozzy
|
|
|
Post by ricow on Nov 15, 2009 7:46:35 GMT 1
dat turbo gat kán met de juist FMIC setup best meevallen hoor, moet je wel een zo kort mogelijke route hebben bij mij Glanza scheelt het helemaal niets aan lag in de turbo... terwijl mijn intercooler ook nog eens UBER dik is. mijn turbo is op volle druk bij 2500 toeren net als met de TMIC. en hou er ook rekening mee dat een TMIC een heel stuk warmer word doordat hij op de motor ligt te bakken... ikzelf merkte een aanzienlijk verschil toen ik naar FMIC ging
|
|
|
Post by speeddemon on Nov 15, 2009 19:00:23 GMT 1
Ik wou zeggen,
Het is niet voor niets dat de zwaarst getunede wagens met FMIC rijden.. Da's niet omdat die een enorme turbolag creeëren!! (Mits goed gedaan natuurlijk)
|
|
|
Post by paul106gti on Nov 15, 2009 22:39:56 GMT 1
Ozzy's wagen is gewoon dik en af voor een street legal wagen goed genoeg, zijn maar weinig auto's die hem bij houden! en zijn wagen is nog origineel kwa tuning
|
|
|
Post by mikey on Nov 17, 2009 8:38:56 GMT 1
mooi gesproken paultje zeer mooi gesproken
mzzl mikey
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Nov 17, 2009 17:12:22 GMT 1
Jaja, en dat voor een tuinkabouter.......... Whoehahahaha........
Grtzzzzz
|
|
|
Post by ozzy11 on Nov 21, 2009 20:01:55 GMT 1
ik heb van de week me velgen in de smartwax gezet, opgehaald bij eric velgrenovatie in oudenbosch. velg eraf wassen en dan waxxen. ben zeker 45 a 50 min per velg bezig geweest. ik heb nu alleen de voorste gedaan de achterste moeten er een ander weekend aan geloven. hier zijn de picca's laten we zeggen dat ze weer redelijk glimmem ;D greetzz ozzy
|
|
|
Post by speeddemon on Nov 22, 2009 12:10:58 GMT 1
Hijs gek he. Mr. poets Nee hoor kerel, bij jou weet je iig zeker dat de Impreza in goede handen is en ze goed behandeld wordt
|
|
|
Post by paul106gti on Nov 22, 2009 22:42:18 GMT 1
ik dacht al wat zag ik glimmen vandaag in breda maar dat waren je velgen Hij maakt echt een bruut geluid hoor
|
|
|
Post by polosteroid on Nov 23, 2009 19:03:02 GMT 1
bling bling kunnen we jouw nou nooit betrappen op vuil op jouw auto
|
|
|
Post by Pino on Nov 23, 2009 19:58:00 GMT 1
Je velgen zien er weer netjes uit kerel ;D
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Nov 24, 2009 16:44:32 GMT 1
Mooi man, weer goed bezig geweest. Wanneer kan ik de mijne komen brengen? ? Hahaha. Grtzzzzzz
|
|