|
Post by Dennizz GTi on Feb 29, 2012 9:46:47 GMT 1
Ik heb even een nieuwe account aangemaakt..... op mijn oude kon ik niet meer inloggen..!!! RAAAAAAAAAAAAAR !!
|
|
|
Post by opeltje16v on Mar 1, 2012 9:25:02 GMT 1
Hej man, Welkom op dit forum en veel post plezier... ;D
|
|
|
Post by Dennizz GTi on Mar 1, 2012 13:30:27 GMT 1
Hej man, Welkom op dit forum en veel post plezier... ;D Dank u
|
|
|
Post by skitzo on Mar 1, 2012 18:57:06 GMT 1
welkom Dennis, eindelijk je weg naar ons forum gevonden!! veel plezier
|
|
|
Post by Dennizz GTi on Mar 2, 2012 8:43:29 GMT 1
Thanx voor het warme welkom in deze koude tijd
|
|
|
Post by speeddemon on Mar 3, 2012 17:09:15 GMT 1
Hey Dennis, Als je wil kan ik wel even kijken of ik Dennizz GTi weer in Diamo!! kan veranderen hoor...
|
|
|
Post by paul106gti on Mar 4, 2012 15:40:10 GMT 1
Hey Dennis, Als je wil kan ik wel even kijken of ik Dennizz GTi weer in Diamo!! kan veranderen hoor... Ruud, Jij bent bekender met het forum, maar kon nergens vinden of ik zijn wachtwoord kon resetten
|
|
|
Post by speeddemon on Mar 4, 2012 23:20:52 GMT 1
Paulus,
Vroeger zat die optie idd in het forum ingebouwd.. als Admin kon je dan paswoorden resetten... Heb er gisteren naar gekeken, maar kon het ook niet vinden. Het schijnt dat de optie is verwijderd omdat er mensen waren die er misbruik van maakten... Dat is tenminste wat ik op de proboardsfora zelf terug kon vinden.
Wat mijn idee nu is, is om het Diamo!! Account anders te noemen, Diamo!!1 bijvoorbeeld.. en dennis zijn nieuwe account Diamo!! te noemen.. zoals hij altijd al heette..
Maar dan moettie het er wel zelf mee eens zijn natuurlijk.. en het moet ook kunnen, weet niet.. m'n idee is vooralsnog puur theoretisch..
Ben er niet zo blij mee dat ze de functie er uit hebben gehaald trouwens.. Beetje jammer dat je als Admin nu ook die opties niet meer hebt..
|
|
|
Post by skitzo on Mar 4, 2012 23:31:39 GMT 1
en zo blijkt maar weer dat proboards ruk is
|
|
|
Post by paul106gti on Mar 5, 2012 9:18:18 GMT 1
en zo blijkt maar weer dat proboards ruk is Zal binnenkort het nieuwe forum eens in orde maken op de nieuwe site
|
|
|
Post by Dennizz GTi on Mar 5, 2012 10:36:12 GMT 1
Laat maar zo hoor......
|
|
|
Post by tijsto on Mar 15, 2012 19:05:25 GMT 1
haha geniaal dit!!!
|
|
|
Post by Dennizz GTi on May 2, 2012 7:05:46 GMT 1
Heren en Dames van UC,,,, Ik heb besloten te stoppen met UC !!!! Dit heeft meerdere redenen..... Toen ik 3 jaar terug bij UC kwam was het echt nog een autoclub en we gingen regelmatig met een groep naar meetings..... door de tijd heen is het begrip autoclub eigenlijk verwaterd en is het meer een vriendengroep geworden die soms eens naar een meeting gaat.... opzich niets verkeerds mee maar t was niet de opzet van UC (denk ik) Het feit dat ik stop met UC en door zal gaan naar een andere club zal NIETS gaan veranderen in de manier hoe we nu met elkaar omgaan want vriendschap hangt immers niet van een club af !!! tot zover deze mededeling..... greetzz GVD
|
|
|
Post by paul106gti on May 2, 2012 9:36:12 GMT 1
Dennis, Ene kant jammer om te horen, maar aan de andere kant geef ik je groot gelijk! Meetings doen we nog zelden en als jij dit mist moet je zeker je succes ergens anders zoeken! En wat je zegt, de vriendschap zal toch wel blijven Succes en veel plezier bij je nieuwe club!
|
|
|
Post by Pino on May 3, 2012 8:11:30 GMT 1
Heey Dennis, Jammer dat je er mee stopt maar ik begrijp het ook zeker. Net wat Paul zegt, de meetings gaan een beetje over en het is meer een vriendengroep geworden. Veel plezier bij je nieuwe club, en de vriendschap blijft toch wel Gr Michiel
|
|