|
Post by DIAMO!! on Feb 1, 2010 21:48:09 GMT 1
OH MY GOOD GOD !!!!!!!!!! volgende keer buik(je) maar beetje inhouden !! hehe
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Feb 2, 2010 16:24:44 GMT 1
Was lachuh, beetje de weg kwijt maar verder wel gaaf. Hahahaha.
Grtzzzzz
|
|
|
Post by mikey on Feb 2, 2010 19:58:20 GMT 1
hahahaha waarom, er zullen mensen ook jaloers op je kunnen zijn hoor hahaha
mzzl mikey
|
|
|
Post by ozzy11 on Feb 3, 2010 11:36:47 GMT 1
zeker een beetje jaloers op dat sexy buikje je mag er best trots op zijn want een buikje is een betere investering dan onze gezamelijke hobby. greetzz ozzy
|
|
|
Post by DIAMO!! on Feb 3, 2010 15:16:42 GMT 1
zeker een beetje jaloers op dat sexy buikje je mag er best trots op zijn want een buikje is een betere investering dan onze gezamelijke hobby. greetzz ozzy Je mag m hebben hoor (ik wil er namelijk vanaf) hehe
|
|
|
Post by DIAMO!! on Feb 3, 2010 23:10:36 GMT 1
Heej........ dit heb ik weer Wordt ik vanavond gebeld door een maatje van mij met de vraag of dat ik morgenochtend met mijn auto naar filmopnamen wil komen voor een TV programma !!!!!! (volgens mij RTL5) wat denk je.... ik mag gewoon GEEN vrij nemen kan mijn ride een keer op TV komen pffffff (snik snik) Ze moesten dus een getunede auto hebben met een dikke audio install,,,, duss ik denk JAAH Paul !! en ja hoor.... morgen mag Paul met zijn GTI naar de TV opnamen toch nog een UC auto op de TV !! Dude het is je gegunt (schrijf je dat zo) zo dat was het weer...... and to all a goodnight
|
|
|
Post by paul106gti on Feb 4, 2010 20:52:50 GMT 1
Dennis, ben je zeer dankbaar was korte maar unieke ervaring. Is voor het programma met de deur in huis. Ik moest die mensen naar buiten lokken met het nummer dat waarop hun elkaar ontmoet hadden. Was best leuk om zoiets mee te maken en mijn waggie komt toch zeker wel een seconde een beeld Vanaf 8 maart zijn de uitzendingen zodra ik meer weet horen jullie het van mij
|
|
|
Post by mikey on Feb 6, 2010 7:38:21 GMT 1
okee lachuh zeg, ga zeker ff kijken naar die uitzending hahaha
mzzl mikey
|
|
|
Post by DIAMO!! on Feb 16, 2010 9:06:19 GMT 1
|
|
|
Post by ozzy11 on Feb 16, 2010 9:33:31 GMT 1
dat is echt wel zeer wreed!
ik zal aan ons moeder ook eens vragen of ze de mijne wilt doen aangezien ze dat echt goed kan.
greetzz ozzy
|
|
|
Post by mikey on Feb 16, 2010 9:46:30 GMT 1
zooo dat ziet er echt dik uit, denk dat ik mijn auto ook maar laat doen met de bike erbij hahahah
mzzl mikey
|
|
|
Post by DIAMO!! on Apr 7, 2010 7:25:45 GMT 1
Zo hier weer even een kleine update.... Vanochtend is mijn auto weer naar de spuiterij gegaan voor een kleine maar (hoop ik) een subtiele update Vandaag worden de spiegelkappen zwart/blauw gespoten en de montage platen (die dingen die aan de deur vast zitten) zwart gespoten dit was nog gewoon mat kunststof... Hopelijk heb ik vanavond mijn VWtje weer terug en zodra ik de kans heb post ik ff wat picassss greetzz Dennizz
|
|
|
Post by opeltje16v on Apr 7, 2010 8:09:55 GMT 1
Lekker bezig weer! En die tekeningen... Geweldig gewoon!
Mzzl matty
|
|
|
Post by mikey on Apr 7, 2010 17:28:52 GMT 1
oooo ben benieuwd naar het resultaat man
mzzl mikey
|
|
|
Post by DIAMO!! on Apr 7, 2010 23:03:23 GMT 1
Nou ontzettend veel tegenslagen vandaag !!! auto is terug en vervolgens werken de spiegels niet meer en mijn radio is kapot !!!! GVD ik heb er ZWAAAR de ##%^@*#^in !!!!!!!!!! heb het ff helemaal gehad
|
|