|
Post by mikey on May 27, 2011 17:54:55 GMT 1
okee nou ja als hij er nog beterder van is gaan rijden dan is het inderdaad iedere cent waard geweest
mzzl mikey
|
|
|
Post by opeltje16v on May 28, 2011 20:57:49 GMT 1
Sow, dat was wel even een hele rits aan kosten! Maar idd wel fijn dat het verschil goed te merken is, en dat je golfie weer betrouwbaar is natuurlijk. Mzl matty
|
|
|
Post by DIAMO!! on Jun 8, 2011 22:41:08 GMT 1
Heb helaas een trieste mededeling !!!! Mijn mooie carbon motorkap is kapot !!! heb vandaag mijn auto bij de garage gehaald en nu blijkt dat ze de kap TE VER open hebben gehad..... en zijn de 2 punten gescheurd de blanke lak en waarschijnlijk de hars die op het carbon zit zijn door gescheurd........... IK KAN GVD WEL JANKEN...!!!!!
|
|
|
Post by paul106gti on Jun 9, 2011 3:12:10 GMT 1
Kunne ze dan ook nooit voorzichtig zijn met zulke spullen???
|
|
|
Post by DIAMO!! on Jun 9, 2011 7:14:42 GMT 1
Kunne ze dan ook nooit voorzichtig zijn met zulke spullen??? blijkbaar niet....... of er rust gewoon een MEGA vloek op mij
|
|
|
Post by Pino on Jun 9, 2011 8:21:11 GMT 1
Dat is toch gewoon ongelofelijk... Waarom letten die gasten dan ook niet op je spullen.. Je ziet toch dat je een kap vast heb waar je voorzichtig mee moet zijn! Ben je er wel mee terug gegaan? Anders word het misschien is tijd dat wij een keer langsgaan Dan leren ze het misschien is een keer. Sterkte maatje!
|
|
|
Post by opeltje16v on Jun 9, 2011 9:03:47 GMT 1
Wtf? Ook dat nog eens?? damn man...dat is echt beroerd! Zeker mee terug gaan... Laat ze maar dokken voor hun lompe gedrag! Sterkte kerel...
Mzzl matty
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Jun 9, 2011 15:37:13 GMT 1
Er rust echt een vloek op je geloof ik he? Das gvd allemaal mooi kut zo man. Krijg je toch wel vergoed neem ik aan van de garage??? Sterkte ermee man.
Grtz
|
|
|
Post by daffy on Jun 9, 2011 18:17:57 GMT 1
GVD man, het is ook iedere keer iets hé Maar inderdaad gewoon mee terug gaan en laat ze maar betalen. Succes ermee
|
|
|
Post by mikey on Jun 9, 2011 19:28:10 GMT 1
hopelijk doen ze het goed met je regelen kerel, het is jammer dat sommige mensen niet zo zuinig zijn op andermans spullen
mzzl mikey
|
|
|
Post by DIAMO!! on Jun 10, 2011 10:13:13 GMT 1
Zojuist contact met de garage gehad.....
Ik moet even wat foto's van de schade maken en deze naar hun sturen.... en dan ist afwachten hoe ze dit gaan afhandelen !
|
|
|
Post by tijsto on Jun 10, 2011 11:38:33 GMT 1
Ze moeten het gewoon fixe zeker!
|
|
|
Post by erwin on Jun 10, 2011 19:11:50 GMT 1
JESUS
|
|
|
Post by mikey on Jun 10, 2011 20:54:01 GMT 1
ik hoop toch wel dat ze je helpen
mzzl mikey
|
|
|
Post by DIAMO!! on Jun 15, 2011 15:11:45 GMT 1
Ik moet even een stukje verdriet kwijt !!!! Net de garage aan de tel. gehad ! en hun geven mij toch de schuld van de schade aan mijn motorkap.... ik had moeten vermelden dat er GEEN begrenzer opzit enz bla bla bla Als oplossing willen ze toch nog tegemoed komen door mijn huidige (kapotte) motorkap op marktplaats te gaan verkopen !!!!! want op die manier willen ze zich zelf dus korting geven op het kopen van een nieuwe motorkap !! duss ik zeg en de spuitkosten dan !?!?!?!? Zegt hij "hoezo spuitkosten" daar hadden ze nog nooit van gehoord en toen heb ik maar even de totaal prijs van mijn huidige kap verteld !!! jah 1400 euro !!! en toen werdt het stil...... duss ik ben bang dat het weer de laatste keer is geweest in die garage !!! pfffffffffffff ben zwaar teleurgesteld
|
|