|
Post by mikey on Apr 20, 2011 19:22:35 GMT 1
kijk aan je maakt er echt werk van, als ik ergens mee kan helpen dan hoor ik het wel
mzzl mikey
|
|
|
Post by DIAMO!! on Apr 21, 2011 10:08:29 GMT 1
staat je auto hier op !?
|
|
|
Post by paul106gti on Apr 21, 2011 11:21:18 GMT 1
en dan 4 x
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Apr 22, 2011 15:07:18 GMT 1
Blijven lachen met die Dennis....... Hahaha. Ben blij dat het geen levende zijn. Dan zou ik ze nog moeten voeren ook. Gaan trouwens misschien nog wat 'kleine dingetjes'veranderen als we nu toch bezig zijn, maar das allemaal nog niet zeker. Eerst maar eens zorgen dat alles weer recht komt, zoals het mot zijn.
Grtz
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Apr 25, 2011 10:07:04 GMT 1
En we hebben het begin gemaakt. Corsa voor een deel al gestript waar nodig was, zodat ie weer rechtgetrokken kan worden. Paar fotoke's: Onderkant ook het een en ander beschadigd, maar wat wil je als er maar 3 wielen onder liggen. Onder de voorruit ook een deel gevouwen. Niet alleen in het voorscherm, maar ook de balk erachter staat de boom precies in. Nog een keer het vouwke. Deel afgetrapte rommel. Sluit ook niet helemaal meer zoals het zou moeten. Links zoals het niet hoort, rechts zoals het wel hoort. Achterkant velg, helaas toch niet te redden met wat loodjes ben ik bang. Afdruk boom. Kaal front. De hoek die een bietje ingedeukt zit. Alle kromme, gescheurde en afgebroken zooi wat nog achter het wiel hing. Grtz
|
|
|
Post by paul106gti on Apr 25, 2011 10:34:20 GMT 1
Aai Aai toch wel aardige bende zo, maar zal wel weer goed komen
|
|
|
Post by daffy on Apr 25, 2011 10:44:51 GMT 1
Die heeft echt een flinke klap gehad. Hopen dat het allemaal weer in goede staat te herstellen is. Succes met het fixen ervan
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Apr 25, 2011 17:46:29 GMT 1
Al een beetje rond zitten kijken voor wat nieuw spul. Denk dak maar een nieuwe bumper ga halen en nieuwe koplampen. Beide gewoon dezelfde die ik al had. Waarom? Omdat de bumper hier en daar toch verneukt was en ophangpunten afgescheurd waren vd bumper en koplampen. En omdat ik geen mooiere andere bumper kon vinden die het beste bij de rest vd auto past ivm ronde vormen ed. En de koplampen omdat ik daar ook niks beters voor heb kunnen vinden tot nu toe. Op zich wel een aantal mooie lampen gezien maar allemaal met zo'n bolle lens erin en vind het lichtbeeld dan gruwelijk kut vergeleken bij normale ''orginele'' lampen. Morgen gaat ie aan de trekbank als het goed is.
Grtz
|
|
|
Post by mikey on Apr 25, 2011 19:57:07 GMT 1
zooo dat is toch ff anders naar de foto's kijken, maar ik merk wel dat hij weer in tiptop conditie zal gaan komen
mzzl mikey
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Apr 26, 2011 17:51:59 GMT 1
Gaat goedkomen. Vandaag alvast de nieuwe koplampen besteld en van de week ergens nog ff een nieuwe bumper en gaas halen. Morgen gaat ie aan trekbank en word ie weer rechtgetrokken van de week, dan kunnen we ff kijken wat we nog precies allemaal nodig hebben. Wat ik zowieso nog moet hebben tot nu toe zijn een bumper en gaas, nieuwe velg, 2 nieuwe banden, nieuwe schroefset rondom, radiateur waarschijnlijk, ander zijscherm en wiellijst en verder kijken we nog wel even wat we moeten hebben. Dat was het even tot nu toe.
Grtz
|
|
|
Post by ronald on Apr 26, 2011 17:52:35 GMT 1
Komt toch stiekum altijd ngo wat ellende achter vandaan maar als ik het zo lees komt het helemaal goed.
|
|
|
Post by mikey on Apr 26, 2011 18:02:31 GMT 1
zo dat is nog ff een hele waslijst zeg
mzzl mikey
|
|
|
Post by DIAMO!! on Apr 27, 2011 9:28:06 GMT 1
Das niet nix gozer.....!!!! Vind het wel TOP dat je de Corsa weer tot leven gaat wekken Succes gozerrrr
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Apr 27, 2011 15:56:20 GMT 1
Komt goed dames. Kost een hoop geld en tijd, maar dan heb je ook weer wat, kunnen we gelijk de scheurtjes ed. ook weer mooi strak maken enzo (maar das dan ook het enige voordeel) haha. Bedankt weer voor de reacties.
Grtz
|
|
|
Post by eric on Apr 27, 2011 17:51:30 GMT 1
gozert zeker komt het goed en wat je zegt het kost veel geld maar dan heb je wel weer de enigste corsa die zoow in ned rond rijdt
greetz eric
|
|