|
Post by vwlunatic on Sept 4, 2007 20:25:24 GMT 1
hallo mensen Na aanleiding van jullie vorige meeting heb ik ook maar even besloten om me even aan te melden hier Mijn naam is Danny, ben 20 jaar en kom uit Breda. Mijn beroep is heftruck chauffeur bij Michelin in Breda. Ben zelf trotse bezitter van een Vw Golf mk 2 GTI waarvan er nog veel op me lijstje staat om te veranderen. even kort toelichten hoe me golf mk2 nu is - huidige motor is een 1.8 16V GTI maar ben bezig met een ander motor namelijk een 1.8 8V G60 stage 2 - Rondom verlaagd met een schroefset van Weitec 12 cm voor 10 cm achter. - G60 skirts rondom, embleemloze grill en donkere heldere koplampen. - 1 armige wisser van Bonrath, smoke knipperlichten en LED achterlichten - 16 inch Torra strada velgen in de mate 7 J et 35 met voor de bandenmaat 195-40-16 en achter 195-45-16 Me plannen voor de komende winter zijn natuurlijk de ombouw. Ik ben nu bezig met reviseren en opbouwen van me G60 blok zodra ik wat foto`s van heb zal ik ze zeker posten Groeten Danny
|
|
|
Post by speeddemon on Sept 4, 2007 20:48:30 GMT 1
heyy, chique golf!!!! Jij bent wel blij met die flexibelle onderlip denk ik he?? haha Hij ging anders goed dubbel afgelopen vrijdag toen je inparkeerde!! mooie auto, en ik ben benieuwd hoe het G60 project gaat verlopen grtz, Ruud
|
|
|
Post by erwin on Sept 4, 2007 20:54:41 GMT 1
hey dikke bak man... blijven bruut die 2tjes ooooooit wil ik nog een 1gti zo gaaf
|
|
|
Post by vwlunatic on Sept 4, 2007 21:17:25 GMT 1
thanks mensen voor de reacties en ben zeker blij met me flexibele onderlip een type 1 is zo bruut de droom van iedere vwer denk ik wel
|
|
|
Post by corsalunatic on Sept 4, 2007 21:45:13 GMT 1
Heey maatje toch maar aangemeld even langere wielbouten halen achter en nog verder zakken met die Hap ! ;D Greetzz...
|
|
|
Post by polosteroid on Sept 5, 2007 18:11:55 GMT 1
hoi danny, welkom op t forum mooie golf zeg ziet er netjes uit heb jou wel eens zien rijden in breda volgens mij en die foto's zijn zeker bij michelin gemaakt
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Sept 5, 2007 20:42:19 GMT 1
Hey, gave wagen man. Ziet er relax uit zo laag. Greetz Melvin
|
|
|
Post by vwlunatic on Sept 6, 2007 0:20:04 GMT 1
ja zijn idd op het industrieterein van michelin gemaakt en bij de makro achter
|
|
|
Post by christiaan on Sept 6, 2007 8:53:17 GMT 1
Hey man welkom op het forum je hebt echt een brute wagen !!!!
Gr christiaan
|
|
|
Post by mikey on Sept 15, 2007 13:38:49 GMT 1
Hey vette bak man, ik heb zelf voor deze saxo ook een golf 2 gti gehad alleen die flexibele onderlip kan er ook vanaf gaan hoor hahahaha die van mij was ook zeer laag en ben hem meerdere malen kwijt geraakt. maar als ik je een tip mag geven kijk uit met die g-laders die zijn heel snel kapot en gereviceerd wil ook niet altijd iets zeggen
mzzl mikey
|
|
|
Post by vwlunatic on Sept 18, 2007 9:41:59 GMT 1
he mikey ja het is zeker op passen met g laders alleen de gene die ik haal is tog wel goed aan gepast hoog toere lagers en dikkere keringen en die zooi maja als de lader stuk ga is gelijk een mooie rede voor turbo
|
|
|
Post by mikey on Sept 19, 2007 11:18:18 GMT 1
daar heb je weer helemaal gelijk in jah. Ik heb vele golfjes gehad en ik heb ook een type 1 gti gehad met turbo en die was toch aardig snel. nu ligt hij in elkaar omdat degene aan wie ik hem verkocht had niet kon rijden. had toen die tijd al moeite met het verkopen maar jah het moest maar ik baalde helemaal toen ik hoorde dat hij in elkaar lag
|
|
|
Post by vwlunatic on Sept 19, 2007 15:39:47 GMT 1
ja da snap ik de mijne hou ik nog wel een tijdje als het blok klaar is kome er andere wiele onder en volgende winter word hij helemaal op nieuw gespote:P
|
|
|
Post by spooks on Sept 19, 2007 15:59:49 GMT 1
zekers een vette ride
|
|
|
Post by mikey on Sept 20, 2007 9:07:15 GMT 1
o okee dan nou ik ben benieuwd naar de uitkomst van alle dingen die jij op je lijstje heb staan, maar dan zal het toch een hele dikke ride gaan worden hoor. trouwens dat is hij nu ook al hahahha
|
|