|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Oct 6, 2009 15:51:01 GMT 1
Stelletje grafhonden. Zou er zo een graag eens betrappen en helemaal de tering in schoppen he, GVD. Succes ermee man. Hopen dat ze er wat van kunnen maken voor je.
Grtzzzzz
|
|
|
Post by Pino on Oct 6, 2009 18:07:19 GMT 1
Wat een stelletje kuthonden zijn het ook he.. blijf gewoon met je poten van andermans auto af GVD! Egt klote Jorie was hij eindelijk klaar heb je dit weer.. Hoop egt dat ze er nog wat aan kunnen doen man want dit is egt kut.. Mzzl Michiel
|
|
|
Post by mikey on Oct 6, 2009 18:55:37 GMT 1
echt als ik die motherfucker in mijn klauwen krijg stamp ik hem kats kapot dat weet ik wel. Dit zijn echt geen streken meer. Ik hoop echt voor je jorie dat ze hem zo goed mogelijk kunnen restaureren
mzzl mikey
|
|
|
Post by speeddemon on Oct 6, 2009 20:42:35 GMT 1
zoals ik al zei op msn, Erg triest dit..
Afgunst/jaloezie is een smerige ziekte, net wat melvin en de andere ook al zeiden.. Het is jammer dat je nooit bij zoiets uit komt lopen, de flikkers komen er altijd gewoon mee weg!
wat zeiden ze bij HB..? zien ze mogelijkheden het (redelijk) weg te werken??
|
|
|
Post by polosteroid on Oct 7, 2009 17:52:45 GMT 1
hij staat nu bij hb en ze gaan hun best doen om het weg te werken en dat gaat niet meevallen want zijn diepe krasse tot het metaal. maar we laten henk ff aan de gang gaan met zijn toverhandjes dus zal best wel goedkomen
|
|
|
Post by speedyboz on Oct 8, 2009 15:48:15 GMT 1
damn dis echt kut, ik moet zulke mensen ook niet betrappen want dan weet ik zeker dat ie dat nie overleeft.
suc6 ermee.
Greetz, SpeedyBoZ
|
|
|
Post by polosteroid on Oct 18, 2009 9:56:29 GMT 1
nou krasse zijn bijgewerkt je ziet ze nog wel alleen wel stukke minder natuurlijk. foto's zijn onderweg
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Oct 18, 2009 13:10:36 GMT 1
Ben erg benieuwd. Is en blijft een kutstreek natuurlijk.
Grtzzz
|
|
|
Post by polosteroid on Oct 21, 2009 18:15:14 GMT 1
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Oct 21, 2009 21:42:52 GMT 1
Idd. flink diepe krassen man. Mooi dat ze toch voor een groot deel weggewerkt zijn.
Grtzzzzzzz
|
|
|
Post by mikey on Oct 22, 2009 8:19:29 GMT 1
nou jorie, je ziet ze haast niet zitten denk dat als het goed uitgehard is dat je er nog een keertje overheen moet gaan en ff goed polijsten en dat je er dan niets meer van ziet
mzzl mikey
|
|
|
Post by ozzy11 on Oct 24, 2009 11:54:17 GMT 1
stukken beter zo! anders als je wilt smeer ik er nog wel wat kit overheen hahah dan zie je ze helemaal niet meer greetzz ozzy
|
|
|
Post by Pino on Oct 24, 2009 16:52:35 GMT 1
Hey Jorie,
Beter dat ze het nog weg hebben kunnen werken dat scheelt toch heel wat spuitwerk.
Zijn ook mooie foto's trouwes, is egt een super dikke polo ;D
Tot morgen!
Mzzl Michiel
|
|
|
Post by polosteroid on Oct 26, 2009 19:13:10 GMT 1
|
|
|
Post by corsane on Nov 14, 2009 22:06:46 GMT 1
heeeeyyyy man.
lang geleden.
je heb heeeeeeeeeeeeelllllll veel aan je auto gedaan sinds dat ik weg ben
auto ziet er nu erg strak en mooi uit
is het goed als ik de volgende meating ff kom kijken hoe het er nu bij jullie aan toe ga
mischien kan ik dan mijn pa zijn auto mee nemen want daar zijn we ff mee bezig geweest
mercedes c200 w202
is best leuk
in januarie ga ik ook die auto halen en netjes maken
ik hoor het wel of het goed is
kennen we ff bij lullen he
laterzzzzzzzzzzzzzz
...CORSANE...
|
|