|
Post by mikey on Jul 15, 2009 19:41:43 GMT 1
hey jorie, wel gelijk alle logotjes enzo eraf hey, haha, maar k hoorde dat je der een station van ging laten maken ivm binnenkort plaats gebrek haha. Greetz, SpeedyBoZ Grappig!!! NOT!!!!! jorie weet precies wat hij wel en niet wilt doen aan zijn auto en waarschijnlijk is dit het laatste wat hij ooit aan zijn auto kan doen en als je logo's erop wilt houden jorie dan moet je dat zeker gewoon doen kerel mzzl mikey
|
|
|
Post by marcel on Jul 15, 2009 19:46:54 GMT 1
heey maatje komt goed met je ideeen kerel ik zit nu al te springen naar het eindresultaat. en niet alle logotjes gaan eraf want GTI blijft zichtbaar ;D. en nogmaals het is jou auto gooi je eigen ideeen erop los. hoezo heb je binnenkort plaats gebrek in de polo je hoeft er toch niet mee te gaan rijden voor dgl of wil speedyboz met je mee rijden naar de meetings . (geintje) greetzz marcel
|
|
|
Post by redseat on Jul 17, 2009 9:51:08 GMT 1
ik ben nieuwschierig haha hoezo binnenkort plaatsgebrek? ik ben benieuwd naar de lak en de rest ook natuurlijk. greetz joey
|
|
|
Post by speedyboz on Jul 18, 2009 12:17:49 GMT 1
haha, wat een reacties allemaal. lol
@jorie: Ziet er allemaal goed uit hoor en idd gewoon doen wat je zelf vind.
Greetz, SpeedyBoZ
|
|
|
Post by polosteroid on Aug 19, 2009 20:16:14 GMT 1
|
|
|
Post by marcel on Aug 19, 2009 21:05:20 GMT 1
we zijn idd even de japanners uit gaan hangen bij hb 8-)hahaha
de jongens zijn goed bezig daar kerel.
nog even geduld en dan kan je weer rollen met je ride
kan niet wachten op het resultaat maar komt goed
greetzz marcel
|
|
|
Post by ozzy11 on Aug 19, 2009 23:06:18 GMT 1
begint er strak uit tezien! nog eventjes dan kan je weer vroemem haha doet het geen zeer om hem in deze staat te zien ? ik zou het er wel moeilijk mee hebben hahah greetzz ozzy
|
|
|
Post by Pino on Aug 20, 2009 0:15:57 GMT 1
Heey Jorie,
Kijk dat gaat al de goede kant op ;D
Ben benieuwd naar het eind resultaat ;D
Mzzl Michiel
|
|
|
Post by paul106gti on Aug 20, 2009 9:15:54 GMT 1
ziet er netjes uit benieuwd naar het resultaat
|
|
|
Post by polosteroid on Aug 20, 2009 17:59:34 GMT 1
begint er strak uit tezien! nog eventjes dan kan je weer vroemem haha doet het geen zeer om hem in deze staat te zien ? ik zou het er wel moeilijk mee hebben hahah greetzz ozzy ja idd oscar staat er zo maar zielig bij zo he, maarja hij is in goede handen weet dat het goed gaat komen
|
|
|
Post by chris on Aug 20, 2009 18:42:12 GMT 1
jaja ben ook wel benieuwd ZIE HET WEL VAN ZELF SUCCES ER MEE GRTOEN CHRIS
|
|
|
Post by mikey on Aug 20, 2009 19:30:54 GMT 1
hey jorie, ze zijn inderdaad al ver jah maar je motorkap staat niet in de eerste grondlaag hoor, maar dat is de laag die ze erop spuiten en daarna er weer af schuren en zo kunnen ze dan zien waar nog de oneffenheden zitten zeg maar, maar het gaat de goede kant op
mzzl mikey
|
|
|
Post by speedyboz on Aug 22, 2009 15:59:59 GMT 1
hey jorie,
ziet der allemaal netjes uit zo, gaat goedkomen zo.
Greetz, SpeedyBoZ
|
|
|
Post by redseat on Aug 24, 2009 10:28:46 GMT 1
nice ben benieuwd man maar ziet er veel belovend uit.
greetz joey
|
|
|
Post by frozen on Aug 24, 2009 16:26:24 GMT 1
Hey Jorie,
Altijd al een leuke naam gevonden PO-LO!!!! Denk dat ook met deze polo weer helemaal goed gaat komen...en ben zeer benieuwd naar het eindresultaat!
greetz
|
|