|
Post by polosteroid on Nov 22, 2006 21:30:08 GMT 1
hoi allemaal,
ga nooit bij de bco (bandencentrale oosterhout) je auto laten keuren.
ik zal je vertellen wat mij is overkomen.
Ik ging mijn auto daar laten keuren en hij werd afgekeurd omdat de uitlaat lekte en een koplamp was niet goed afgestelt ,nou oke dat kan.dus ik door mijn oom uitlaat laten lassen, maar de koplamp stellen kon hij niet dus ik dacht dat moet hij maar doen van de bco. nou dat was goed hij zou het doen....... nou zei hij dat hij hem niet kon stellen was kapot zei hij ( nieuwe koplampen he) dus weer afgekeurd. Dus ik thuis oude koplampen erin gedaan en terug naar bco nu was hij wel goed alleen zaten stadslichtjes in die beetje blauw licht gaven dus weer afgekeurd ik zei doe er maar nieuwe lampjes in (10 euro).
eindelijk goedgekeurd.
Maar hij begon nog even over mijn remblokjes dat die net door de keuring kwamen (zitten er 2 weken op).
Dit is een beetje in het kort maar ga dus nooit naar de bco in oosterhout die vent heeft een hekel aan uitgebouwde auto's bleek wel.
|
|
|
Post by civicpower on Nov 22, 2006 21:53:34 GMT 1
ik had van de anwb een gratis keuring gekregen dus ik naar da keuringsstation toe zijden ze da alles goed was dus ik vroeg van wrom piept mijn auto wel is als ik erem en als ik aah het rijden ben zij die dat het niet de remblokken waren ( die eikel ) waren het dus wel was dus al staat op staal dus daar ga ik NOOIT meer heen
|
|
|
Post by speeddemon on Nov 22, 2006 22:07:34 GMT 1
Remblokjes zijn geen afkeur... al heb je geen remblokjes meer over...maar remt de auto goed genoeg... Is het gewoon goedkeur!! waarschijnlijk hebben ze niet eens naar de blokjes gekeken, alleen maar remmentest gedaan. Wil dus nog niks zeggen over kwaliteit... het neemt niet weg dat ze er naar hadden kunnen kijken als je zegt dat ze piepen!
|
|
|
Post by civicpower on Nov 23, 2006 15:08:41 GMT 1
ja idd klopt heb je gelijk in sorry
|
|
|
Post by christiaan on Nov 23, 2006 16:38:47 GMT 1
Ja jorie dat is echt genaaid man maar je had toch al vaker problemen met hun..?
Gr christiaan
|
|
vleespet
driver
De witte leeuw
|
Post by vleespet on Nov 27, 2006 22:50:08 GMT 1
Remblokjes zijn geen afkeur... al heb je geen remblokjes meer over...maar remt de auto goed genoeg... Is het gewoon goedkeur!! Je moet wel degelijk remvoering op je remblokken hebben , anders is je auto gewoon afgekeurd. Met staal op staal mag een auto niet goedgekeurd worden.
|
|
|
Post by speeddemon on Nov 28, 2006 22:30:16 GMT 1
ow okej, dan heb ik niks gezegt heb het ook alleen maar horen zeggen door een monteur bij ons op het werk...liegt hij het, lieg ik het ook
|
|
|
Post by christiaan on Nov 30, 2006 22:05:30 GMT 1
Hahaha Ruudje jij kan ook niet alles weten he dus foutje kan kunnen zeggen ze altijd Gr christiaan
|
|
|
Post by monteurtje on Oct 9, 2007 20:25:59 GMT 1
remblokken moet wel naar gekeken worden voor de apk zit er te weinig voering op is het niet afkeur maar wel een advies punt op het keurings rapport en ze moeten het melden maar als de blokken er dan twee weken op zitten ben je een goede als ze dan al op zijn (dit moet ik wel weten is makkelijk moet ook auto's keuren en zelde afkeuren maar die worden meestal gelijk gemaakt) en wie er over een koplamp begint te zeiken moet je er niet zijn als ik een auto krijg voor de apk en het beeld is niet goed dan draai ik hem gewoon even bij zodat deze wel goed staat dit zijn natuurlijk gewoon naai streken mvg corné
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Oct 9, 2007 20:35:58 GMT 1
Zozo stelletje naaiballen, bom erop gooien. Sporen zowieso niet als ze tegen uitgebouwde auto's zijn. Heeft die gozer een klap van de molen gehad ofzo. Hahahaha. ;D Grtzzzz
|
|
|
Post by exclusivedinkytoy on Nov 6, 2007 21:27:38 GMT 1
drom ook elk jaar gewoon lekker laten keuren bij van liesdonk al jaren daar laten doen en nooit gezeur of gezeik als je lamp net niet goed staat.stellen m bij en klaar
|
|
|
Post by monteurtje on Nov 6, 2007 21:47:07 GMT 1
ja toch net zo makkelijk als je toch bezig bent kleine moeite
mvg corné
|
|
|
Post by michel (aka) Dinges on Nov 7, 2007 22:56:28 GMT 1
gewoon laten keuren met neon en alels er onder helemaal niks hhah
|
|
|
Post by matheeuwissen on Nov 8, 2007 8:54:12 GMT 1
neon mag er ook gewoon opzitten he Ik heb zelf ook zoiets gehad. toen was m'n auto op lexusachterlichten, 17 inch velgen. en blindeerfolie na orgineel die kerel zei dat m'n blindeerfolie eraf moest. de achterlichten moesten eruit want de knipperlichten gaven te weinig licht :S en m'n velgen moesten eraf want er zou te weinig profiel op de banden zitten. (was net aan wist ik zelf ook) dus daar ga ik ook niet meer heen. heb nu een andere plek gevonden
|
|
|
Post by monteurtje on Nov 8, 2007 10:18:52 GMT 1
neon lich maakt niks uit dat het eronder zit het mag niet werken blindering van ruiten mag als je maar in spiegels kan kijken knipperlichten achter moeten gewoon oranje zijn en banden mogen niet aanlopen. zo voldoende info mensen? mvg corné
|
|