|
Post by exclusivedinkytoy on Jan 20, 2008 16:37:02 GMT 1
he extreemford heb jou op ahoy gesproken ofniet,jij wou offerte toch???welke audiozaak ben je nu mee in zee dan?en zulke dikke condensators erin ploffen dan ben ik erg benieuwd met welke accu je install van stroom gaat voorzien want je zal toch minimaal 3-4 GOEDE accu's erin hebben moeten staan om voldoende stroom te krijgen EN TE HOUDEN want 4 accus bijladen met 50ampere dynamo werkt ook niet
|
|
|
Post by patrickprelude on Jan 20, 2008 17:57:33 GMT 1
ja dat klopt carlo komt ook nog een andere dynamo in de auto en 3 gele gelaccu's maar ik ben met excellent audio in zee gegan ze zitten in bladel heb een goeie deal gesloten bouw alleen wel alles zelf in moet nog veel gebeuren maar ik weet nu al dat ik het niet hal vor automaxx het gelijk af te hebben met poly en alles te gespoten te hebben
|
|
|
Post by exclusivedinkytoy on Jan 21, 2008 22:42:26 GMT 1
ben benieuwd wat je gaat doen,gooi s wat fotos in je profielstukje!!!optimas 160euro??anders weet ik wel adres haha
|
|
|
Post by polosteroid on Jan 22, 2008 18:56:46 GMT 1
kan je met gelaccu ook auto starten wil ook zo'n accu maar heb geen plek achterin dus wou hem gewoon vervangen zeg maar je hebt toch ook rode optima die is toch voor starten en audio
|
|
|
Post by patrickprelude on Jan 23, 2008 20:35:24 GMT 1
hey carlo wat is jou adresje dan van die accu's dan ken ik eens gaan kijken ja maar foto's komen wel en in feb kom ik wel eens naar oosterhout als ik tijd heb
|
|
|
Post by exclusivedinkytoy on Jan 24, 2008 17:23:10 GMT 1
waaarom een condensator erin dan........je hebt meer aan extra accu's hoor want stroom heb je nooit genoeg.
en wat heb je aan een condensator als je stroom t toch al niet bij kan houden......wat er niet is kan hij moeilijk op peil houden maargoed ben benieuwd wat je ervan gaat bakken.fotos???
tevens snap ik het nut nogsteeds niet van een 3e 15inch in je wagen.daardoor wordt je impendatie errug krap en is bowrysing erg belangrijk om in de gaten te houden (met andere woorden kist moet perfect zijn) en zal je stroom ten alle tijde 100%moeten zijn omdat je anders de boel geheid oprookt
15incheers gesloten of gepoort?en achterbank eruit??
|
|
|
Post by patrickprelude on Jan 24, 2008 17:51:29 GMT 1
gepoorte kist en achterbank gaat er uit komt een sportstoel in het midden 2 woofers langs de sportstoel en 1 woofer in de bak en die condensator is meer een powerpack zeiden ze maar ik weet het niet moet wel erg goed werken zeiden ze maar ja mag ook wel voor 1000 euro maar komen 3 accu's in 2 bij het reserve wiel en die andere voor te starten gewoon
|
|